私家車違泊被放上網車主疑求刪帖?驚曝老婆唔知「我去搵女朋友」事主蒲頭認錯:係我犯賤

文: 溫藹紅
2023.10.19

日前一輛私家車違泊被拍照放上網公審,豈料一名疑似「XX311」車主身份的人士現身,私訊發帖者求刪帖,大曝「果日我係去搵我女朋友」,不想暴露個人行蹤,誰料帖主將對話公開廣傳,「協助」尋找車主老婆,惹來全城笑話。事隔不久當事人終於蒲頭,更拍下短片認錯,承認「係我犯賤」!

最近一輛違泊的私家車惹來滿城風雨,車牌「XX311」的私家車泊在雙黃行車線旁,防礙一輛巴士行駛,遭途人拍下照片並放上Facebook群組,公審車主違泊行為。隨著相片遭廣傳,一名疑似車主人士透過平台私訊,聯絡發帖者求刪帖,大曝自己當日外遇不想暴露行蹤,豈料求情不成,反被公開對話。

從對話截圖所見,該男子自稱是車主,指「因為我唔想畀人知道我係邊出現!因為果日我係去搵我女朋友,我老婆唔知嘅」,惹來全城熱議。有網民更於連登討論區,以「尋求XX311車主老婆」為題發帖調侃,不少市民直言「笑X死,原本無人知」、「其實老婆唔知都(變)好快知」,大食花生睇戲;有人則嘲諷道「偷食泊雙黃,增加刺激感」,指責私家車違泊阻街。 

隨著事情發酵,大批市民好奇「而家老婆知道未」?聲稱外遇的當事人就「良心發現」,在凌晨(19日)時分拍片認錯,並上載於個人社交平台,承認自己冒認車主。「我衰多口,係到扮311車主,我無老婆嘅,女朋友都唔多個,係到同車主講句對唔住,係我一時貪玩搞到人哋。」他又寫道:「我犯賤我無聊」,向車主致歉,事件因此水落石出,真車主才免受冤屈。

此外,事件令全城哄動,連城巴都忍不住加入抽水戰,按原帖繪製城巴及私家車違泊的畫面,發帖呼籲駕駛者勿違泊,以免阻塞道路。各位駕駛者都記得注意喇!

資料及圖片來源:連登討論區FB@香港違泊全紀錄FB@香港違泊全紀錄FB@城巴 Citybus

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓