深水埗長發麵家正式結業!店家親述被迫提早執笠原因 四姨太都嚟撐場?市民急急腳排隊送別嘆:香港特色應保留

文: 溫藹紅
2023.10.30

深水埗長發麵家今日(30日)正式結業!深水埗札根逾65年的長發麵家原定11月結業,突然宣布提早於10月30日執笠,一眾支持者始料未及,今急急腳前往排隊支持送別。記者現場直撃店內外人潮爆滿,店家今日更大曝被迫提早執笠的真正原因,不少市民直言大感不捨,爭取最後機會品嚐手打魚蛋、豉油撈麵。

深水埗長發麵家受重建影響結業!屹立深水埗的鐵皮大排檔「長發麵家」,至今已有逾65年歷史,早前曾預告將營業至11月才結業,不過店家日前突發宣布提早結業,改為今日(10月30日)最後一天營業,令不少市民「心嗡嗡」,急忙前往幫襯作最後送別。

長發:牌主威迫要盡快關門 聯絡當局斷水斷電

店家今日親自作出解釋,原本餐廳牌照於11月3日才到期,因此一直對外宣稱11月正式關店,「但係牌主一直威迫我哋要盡快收拾關門,要我哋清咗場佢先可以問發展商攞到賠償,已聯絡當局斷水斷電,所以遺憾地只能做到10月30號」,並對於趕不及來吃的朋友們致歉,「我哋家人非常不捨,生活咗一輩子嘅檔終需永別」。此外,店家又再次作出澄清指「我哋係發展商手上$1蚊都冇攞到」。

現場直擊人流爆滿 老街坊親臨送別嘆不捨

長發麵家自1958年開業,由馬氏三兄弟繼承父業打理,主打地道港式魚蛋麵、豉油撈麵等,更加大賣每日新鮮手打魚蛋、墨魚丸,受不少街坊歡迎,惟早前獲食環署和發展商通知,該地須被收回作規劃發展,臨別秋波之際,早兩周已陸續有大批食客蜂擁至店外排隊。今日是最後營業日,餐廳人流就更加誇張,記者下午3時左右來到現場,已見大批市民排長龍,不少老街坊親臨送別,店內座無虛席,檔主親力招呼客人,忙得不可開交。

街坊期望深水埗重開:香港特色應該保留

居於石硤尾逾10年的李先生表示,自己最高峰一星期食足3次長發牛腩麵,「我覺得佢個牛腩麵好食,果啲麵主要最講究就係湯水撈麵,我係到(幫襯)頭尾10年,當然唔係日日嚟啦,但經過都會過嚟食」,惟近日人龍不斷,需久候多時令他卻步,因此未必特意再排隊,但若日後附近再重新開店會繼續支持。

羅先生一家早年移居加拿大,今次返港,千鈞一髮趕上長發最後營業日。正在排隊的羅生表示對結業感可惜,「香港呢啲街邊檔愈來愈少,其實香港應該保留街邊檔,我呢啲年紀最鍾意呢啲情懷,佢哋係香港嘅特色嚟,係應該要保留落嚟,想刺激香港夜市就一定要諗呢啲」,希望日後可以重開。

早上曾有逾百人等候 食客目擊四姨太特意幫襯

附近街坊陳婆婆就表示,今早起長發店外已見逾百人等候,因此改為下午前來並輪候約1小時,「我哋細個都係到玩到大架啦,都無話可唔可惜嘅,依家話要重建嘛,一定要畀埋個牌照佢嘅」,不過對大牌檔頗有回憶,最後一日都希望來食返碗牛腩麵。另外有數位街坊表示,已故賭王何鴻燊四姨太梁安琪今日亦曾特意來幫襯,直言相當難得,記者抵步時已不見蹤影。

長發麵家 地址

地址:深水埗耀東街14號地下
營業時間:10:30 - 02:30
結業日期:10月30日

長發麵家位於深水埗大排檔位置,地址是深水埗耀東街...詳情瀏覽內文。

長發麵家結業日期為2023年10月30日...詳情瀏覽內文。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓