好人好事|暖心港女請拾荒婆婆食雪糕獲感激:鍾意食但冇錢買!事主「差啲扔落垃圾桶」反思自己感心噏

文: 溫藹紅
2023.11.03

香港貧富懸殊嚴重,打工仔為三餐溫飽日夜奔波,部分人更難以食飽穿暖。最近一名女攝影師就透過Faceook發文,分享一杯朱古力新地的故事,指將原本打算扔掉的雪糕,轉贈予路上偶爾碰面且「冇錢買」雪糕的拾荒婆婆,惹來大批網民讚好。

她表示,自己使用自助點餐機時,因「手殘」不小心多買了一杯朱古力新地,但一個人未能食得完,若帶回家去預料會溶掉,正當她在路上思考新地問題的時候,途中遇到一個正在「執垃圾」的婆婆。她膽粗粗上前詢問:「婆婆,你鍾唔鍾意食雪糕㗎?」對方回應表示:「我梗係鍾意食啦,我冇錢買咋嘛!」有見及此,事主將雪糕轉贈給婆婆,婆婆隨即回答:「好啊!多謝你呀!」

事主轉身離開時,內心慶幸沒有浪費掉雪糕,而婆婆就繼續以語帶俏皮兼開心語氣向她大聲喊:「我知你特登買多杯請我食嘅,多謝晒」,令人頗感動容。回家沿路,事主表示好「心噏」。她續指:「唔係因為佢窮到冇錢買雪糕食,而係如果我冇遇到佢嘅話,分分鐘我真係會食唔晒,掉呢杯『有人好想食但係冇錢買嘅雪糕』落垃圾桶,然後個心又好噏好噏⋯」

一杯朱古力新地在機緣巧合下,為他人帶來無價溫暖,如此的「好人好事」,自然吸來大批市民讚好。雖然雪糕非昂貴至物,但網民覺得對婆婆而言特別珍貴,「你(樓主)大可以直接掉(扔)咗佢,又或者食唔晒先掉咗佢,但你選擇咗分享」,一杯雪糕可令到兩個人開心,直言是抵到爛;亦有網民覺得一切皆是命中註定,「註定你無啦啦買多杯新地,註定你遇到一個需要佢嘅人」,最終結下善緣。

都有不少網民對樓主「分享」之舉,感到相當欣賞,「好欣賞你珍惜食物嘅心,鼓起勇氣請陌生人食嘢好唔容易,但你做到」,其實是「施比受更為有福」,連樓主都表示,期望是「亂世中的一點甜」。

資料及圖片來源:FB@Tamarart(授權使用)、HKET圖片庫

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓