40歲吳浩康婚後落力賺奶粉錢!離巢英皇一日打幾份工 教唱歌兼做地盤工人?

文: 黃樂恩
2023.12.04

香港歌手吳浩康(Deep)感情史豐富,過去曾和胡定欣、莊鍶敏、鍾舒漫交往,被外界封為「情場浪子」!但自從與郭思琳奉子成婚榮升人父後,他便開始修心養性、積極返工賺奶粉錢,現在除了一日打幾份工,去教唱歌、學習舞台製作工程,仲會走到地盤開工,被一眾網民大讚「好爸爸,真漢子!」、「真男人本色」、「建造業男神」。

吳浩康去年與「格鬥女神」郭思琳(Margiela)閃婚,並在同年9月底誕下兒子吳尚恩,一家三口不時放閃,非常溫馨。上月初,吳浩康突然在IG公布離巢消息,與英皇娛樂結束20年賓主關係,當時他寫道「轉眼間要離開這個渡過了二十個年頭出生地,感恩公司二十年來的栽培,在這裏所學識的一切、渡過的時光都不會忘記。多謝老闆楊受成博士、多謝Shirley、多謝Mani、多謝Carol」,同時他也希望公司未來日子繼續大展鴻圖、事事順利。

離開英皇後,吳浩康未有放軟手腳,反而繼續努力賺錢,平日裡除了教唱歌、學習舞台製作工程、從事飲食生意,一日打幾份工。早前他更在IG上載2條短片,分享每日開工日常,其中一段短片是他在地盤由高處俯瞰日落海景,以及下班後坐巴士累極入睡的畫面,「每日放工都係望住呢個景,令我可以喺繁複、無聊、刻板嘅工作後抖番啖氣!」

至於另一段短片就是「上班過程實錄」,從片中見到,現在吳浩康每天都會在清晨出門,先乘搭港鐵,然後再轉小巴到淺水灣地盤。到達工作地點後,他馬上穿上工衣,頭戴安全帽、繫上安全帶,笑容燦爛地準備開工。他在IG帖文中寫道,「上班過程實錄 近排日頭返工好似郊遊咁遠,俾你哋感受一吓!#日頭返工夜晚教唱歌 #每日都去郊遊 #迢長路遠」。

不少網民看到後,留言鼓勵支持吳浩康,紛紛讚他「好爸爸,真漢子!」、「真男人本色」、「建造業男神」,為了養家能屈能伸值得尊重。另外也有忠實歌迷留言問他「係咪仲會繼續教人唱歌㗎?」而吳浩康也有回覆,他表示「我仲有教唱歌的,日頭收工後就返Studio教學生,因為我暫時主要教成年人學生,大部分都係放工嚟上堂的,時間啱啱好!」

隨後吳浩康在IG限時動態發文澄清,強調自己並不是轉行,只是為生活「做多份工」,「有幕前工作可以直接搵我,我係做多份工唔係轉行,未離巢已經做緊㗎啦!返新工同離巢無關,唔係轉行。」

來源:IG@ngdeep

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓