中學生搭輕鐵險被偷銀包 大叫偷嘢無人幫手 猖狂賊仔1招成功甩身...

文: 黃樂恩
2023.12.06

去到人多擠迫的地方,或是乘搭公共交通工具時,一定要保管好個人財物,提防小偷扒手!早前有港爸在網上發帖,指就讀中學的兒子在屯門搭輕鐵期間,被一名操普通話的男子偷銀包,幸好兒子及時察覺並大叫「偷嘢」喝止,小偷見事敗即逃走,便將銀包丟在地上。帖文引發網友關注,不少人直斥賊人太猖狂,「小朋友財物都偷」。

有港爸在Facebook群組「真‧屯門友」發文,分享兒子搭輕鐵險被銀包經歷,他表示兒子目前就讀中學,於上月26日在屯門乘搭輕鐵614線前往嫲嫲家,下午1時20分左右到達輕鐵杯渡站,沒想到突然被一名操普通話男子偷銀包,幸好兒子及時察覺並大叫「偷嘢」喝止。

小偷見事敗便立即逃走,並把兒子的銀包丟在地上,因此兒子未有財物損失。而港爸也轉述兒子說法,指出「條友仔(小偷)走得很快, 本來他(穿)羽絨衫, 之後除了衫, 在人群裡不見」,又表示可能事發太突然,當時兒子「大叫偷嘢無人幫手」。

不少網民看到帖文後,紛紛留言直斥小偷太猖狂,並留言感謝港爸提醒,「係咪癲左,離哂譜,小朋友有無嚇親呀」、「嘩……咁猖狂」、「小朋友財物都偷,係咪癲」、「多謝提醒,我同我小朋友小心啲先」,另外也有網民建議港爸應該要即時報警,並向車長說明事發經過,「應該要報警及同車主講, 而家輕鐵有CCTV架, 希望有錄到個XX樣」。

來源:FB@真.屯門友

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓