大埔30年印度餐廳重開 區內名物6年前結業必食招牌咖喱

文: 溫藹紅
2023.12.13

大埔印度餐廳重開!位於大埔開業已有30年的印度餐廳「沙士亞印度餐廳」,早於約6年前結業,除了主打必食招牌咖喱外,其芝士薄餅、鐵板烤雞肉等亦備受歡迎。最近餐廳就突發宣布於區內重開,即看餐廳地址及詳情。

提到印度美食,大埔廣福道早前就坐落一間頗有人氣的印度餐廳。「沙士亞印度餐廳」開業已有30年有多,是區內少數歷史悠久的餐廳之一,並由印度人主理,餐廳內的美食均由印度大廚出品,其中包括必食招牌印度咖喱、煙韌烤餅等,屬數一數二的正宗印度餐,可惜早於6年前結業。

不過,最近餐廳突發於區內重開,並採取店中店形式,進駐區內另一間酒吧Cafe店內共享舖位,並由原班人馬操刀,繼續提供招牌咖喱餐、多人套餐等,售價$68起。

對於老店重開,不少大埔街坊大感驚喜。有網民表示,餐廳印度咖哩大有水準,以前不時會走去幫襯,「估唔到事隔咁耐都會開,要去捧場一下」;亦有網民指「以前成日同屋企人去」、「以前嘅回憶返晒黎」,愛食咖喱的朋友可以留意一下!

▼網民咁講▼

沙士亞印度餐廳(SOHO Cafe) 詳情

地址:大埔墟運頭角里6號美楓大廈地下
營業時間:12:00 - 23:00
電話﹕6402 4860

資料及圖片來源:FB@Soho Cafe Tai PoFB@大埔人大埔谷

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓