香港導演章國明連鎖餐廳誤食「雲吞」 投訴後回覆遭網民洗版鬧爆!

文: 李國樑
2023.12.18

曾執導《邊緣人》丶《點指兵兵》等香港著名電影導演章國明早前透過外賣光顧著名連鎖餐廳,豈料送來的食物當中竟存在異物,正當章國明以為是腐皮時,將其夾起時竟發覺為一張紙巾!就此曾國明曾致電投訴,然而員工只是敷衍了解,其後事情繼續發展,更得到總公司回應,但似乎回應只是將網民的不滿更加升溫!

現年71歲的香港導演章國明,早前於個人Facebook發表帖文。表示︰「我同老婆行動不便,foodpanda係我哋日常,XX餐廳外賣竟加送雲吞,開頭仲估係腐皮,𡁻來𡁻去咬唔開,後發現竟喺舊廁紙,希望唔係包鼻涕嘅雲吞,打電話去投訴,佢話佢唔係老闆,幫唔到我!」

章導演將相片一同發佈,顯示出疑似當時的食物情況以及外賣單顯示食物為「香煎七味豬扒豬骨濃湯拉麵」,更表示當時希望致電投訴時,員工只是表示自己並非老闆,未能幫忙,令章導演一時投訴無門!網民見此都紛紛表達對餐廳的不滿。

其後事情繼續發酵,章導於昨日(17日)繼續更新進度,表示︰「最開始我冇諗過做任何投訴,只係叫「XX餐廳」送過一碗乾淨麵俾我,佢話冇人得閒,然後email去佢總公司投訴。」並公開其總公司回覆。

連鎖餐廳對於員工處理手法以及其食物存在異物情況的指控一律否認,回應一出,網民再度洗版炮轟餐廳!

記者已向店方作出查詢,目前仍待回覆。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!