吳浩康分享5星級地盤飯!$40大大盒 網民留言大讚真男人

文: 王卓盈
2023.12.29

吳浩康最近離巢英皇,實行一日打好幾份工努力賺奶粉錢!近日於社交平台分享地盤飯,包括飯盒質素、「落order」、「攞飯」等等!吳浩康介紹5星級地盤飯,只需要$40就有齊飯菜肉!不少網民留言大讚吳浩康是真男人,好爸爸及好老公,為他打氣加油!

吳浩康最近離巢英皇,一日打好幾份工努力賺奶粉錢!近日於個人社交平台分享5星級地盤飯,表示「到底地盤飯係點嘅呢?平時我哋係點樣落order同攞飯嘅呢?幾多錢?品質係點?今次我介紹呢間係5星級服務嘅飯車,品質就留返俾各位師父去評價!但係唔知大家估唔估到當中有啲咩飯呢?各位工友開飯啦!」

吳浩康介紹的5星級地盤飯來自於新百喜記小廚,只需要$40就有齊飯菜肉!圖片可以看見地盤飯有咖喱牛腩飯、北菇蒸雞及肉片飯等等,汽水任君選擇,$40就有齊飯菜肉!吳浩康更預告下集主題是下午茶,大家對於他的分享又有什麼看法呢?

不少網民留言「有時間要多d休息呀!加油加油」、「要注意安全,加油!」,更有網民大讚吳浩康是真男人,好爸爸及好老公,為他打氣加油!吳浩康亦親自回應和感謝網民,超級友善啊!

來源:FB@吳浩康

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓