深水埗良心茶餐廳推出懷舊價早餐!火腿通粉連熱飲$20埋單?網民激讚:真係好難搵到呀

文: 黃樂恩
2024.01.07

深水埗出名多食得飽、性價比高的餐廳,日前有人在社交平台上發文,分享深水埗一間超抵食茶餐廳,經典早餐連熱飲只需$20就有交易,加$5仲可以有煎蛋多士,實在十分抵食!就連網民看到後也不禁大讚「好平」、「超抵食!」,並留言表示「$20嘅早餐,真係好難搵到呀」!

最近有網友在Facebook群組「香港茶餐廳及美食關注組」上,分享自己在深水埗基隆茶餐廳超抵食$20早餐,「終於食到傳說中嘅20蚊經典早餐,還可以!」隨後上載多張餐點、茶餐廳餐牌的照片,當日樓主叫了一份火腿通粉配熱咖啡,早餐份量不算少,只需$20就埋單,真係好抵食呀!

從茶餐廳餐牌見到,懷舊價早餐共有3款,分別是$20火腿通粉、雪菜肉絲米粉,以及$25沙嗲牛肉麵配煎蛋多士,隨餐附送熱飲,凍飲加$2,特飲加$10,供應時間為上午7時至11時。

帖文一出,隨即獲一眾網民好評,「好平」、「超抵食!」、「性價比高大推」,同時也有人指出「旺角區要40蚊」,力讚$20早餐真的幫到不少基層打工仔。另外也有曾經幫襯網民表示「飽肚一定係食$25嗰個」、「加$5會扺D,佢個沙牛好食」,建議樓主下次可以試試$25沙嗲牛肉麵配煎蛋多士。

不過,有部分網民認為該份早餐雖然價錢平,但份量太小,「邊夠飽」、「男人一定唔夠飽」、「女士減肥餐」。而樓主亦有對此回覆,指該份餐點雖然價錢實惠,但份量並不算多,比較適合食量不大的女生,「佢個通粉個份量都比平時嘅多,但係講真如果男士計,應該唔係好夠,叫做試過就算!」

來源:FB@香港茶餐廳及美食關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓