移民後男友1原因反口唔畀生活費!港女發文狂呻卻因一句話激嬲網民:老奉要養你?

文: 黃樂恩
2024.01.09

移民潮下,愈來愈多港人移居外地,除了生活習慣、文化差異,原來生活開支亦是不少家庭、情侶的一大問題!最近有港女在討論區以「同居男友唔肯俾生活費」為題發帖,指自己與男友目前移居外國,大家在移民前達成共識,「我負責讀書佢負責搵錢」,但最近男友近月卻因為1個原因拒付生活費,讓她感到非常失望。帖文在網上引起熱論,不過大數人認為是樓主不對,紛紛留言道「分手返香港算數啦」、「兩個人要計到咁盡」。

早前有港女在LIHKG討論區發文,大呻同居男友移民後突然反口「唔肯俾生活費」,讓她感到非常生氣。她在文中提到,稱自己與男朋友移居到外國,二人在移民前達成共識,「我負責讀書佢負責搵錢,Full time讀書呢段時間,佢會負責哂屋企所有開支直到我畢業」。樓主表示,由於初到埗3個月男友遲遲未找到工作,故所有生活開銷採AA制,直至第4個月男友找到工作後,而樓主亦有找到一份兼職,可以賺少少零用錢搭車食飯、間中跟同學聚會等,「我哋大家都唔洗再燒積蓄」。

直到幾個月前,男友突然大呻工作好辛苦、壓力很大,特別是他的華人上司「淨係識責怪」,讓他產生了想裸辭的念頭。雖然樓主也認同心理健康的重要性 ,但她還是認為男友應該先找新的工作再辭職,「而家呢度Job Market咁差競爭咁大,裸辭完都唔知會失業到何年何月」。

但男友仍表示「真係頂唔順喇」,又指現有積蓄已足以支持到樓主畢業,揚言會繼續負責家中生活開銷,「叫我唔洗擔心,佢會照負責屋企嘅開支,咁我見佢都有考慮經濟方面,唔係一時衝動,就支持佢裸辭」。沒想到,男友裸辭後一個月,當樓主向他拿取當月生活費時,他僅表示願意繳付6成的生活開銷,「我望一望佢,佢仲要好理所當然咁話:『冇收入呀嘛,係咁㗎啦』,佢expect我份Part time可以頂埋剩低嗰4成。

樓主對於男友的做法感到非常失望,直指男友不負責任,「唔係金額問題,而係佢冇對自己講過嘅嘢負責任」,又指二人拍拖交往多年,遇到困難當然一齊面對,若對方是被裁員,她會很樂意夾一半生活費,「即使我份Part time其實真係唔夠頂,要燒埋積蓄我都唔介意」,但現在是男友選擇裸辭,卻又不為自己的行為負責。

樓主補充道,指男友裸辭後仍跟友人去旅行,讓她不禁質疑「真係冇錢到連屋企必要開支都俾唔到咩」,並在討論區上發文詢問其他網友「究竟係我太小氣太計較定係佢真係唔啱?」帖文一出,隨即在網上引起熱論,網友意見不一,有人認為男友「的確係無口恥」,並未有對自己講過嘅嘢負責。

但亦有不少網友認為是樓主不對,「無事就永遠支持對方決定,到無錢洗就企返高地」、「你完全無諗住共患難移咩民,分手返香港算數啦」、「兩個人要計到咁盡」,特別是「我負責讀書佢負責搵錢」的一句話,「老奉要養你讀書?」、「點解佢有責任養埋你」「負責讀書都講得出口,自私到爆」、「冇錢唔好學人去外國,我覺得你男朋友好慘」。

來源:LIHKG 討論區

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓