連鎖餐飲集團大量請人 月入高達7.4萬?仲有$9千新人獎金

文: 黃樂恩
2024.01.10

又有筍工...月入74K不是夢?最近有大埔街坊在社交平台上傳了一張招聘廣告,某連鎖餐飲集團現正大量招聘員工,其中「見習/區域經理」月入最高可達$74,500,而且津貼福利相當齊全,包括港島交通津貼可達$2800、新人獎金$9000等!這則招聘廣告在網上引發熱論,但大多數人認為是招聘人才的手段,「打個6折就差唔多」、「條數點計返嚟」。

最近有人在Facebook群組「大埔 TAI PO」上傳了一張招聘廣告,指自己在大埔附近見到一張招聘廣告,內容是有連鎖餐飲集團大量招聘員工,當中包括見習/區域經理、主任、廚房組員、店務員、洗碗員等,起薪點由$14,000-$23,000不等,其中見習/區域經理月入最高可達$74,500,另有港島津貼可達$2800、新人獎金$9,000等津貼福利,難怪連樓主也忍不住說道「發達,返港島區,仲有津貼,放上小紅書,大把人做啦」。

帖文一出,隨即引來大批網民熱烈討論,不少人對於「見習/區域經理月入最高可達$74,500」感到難以置信,「有冇咁多先」、「經理條數點計返嚟」、「點樣計可以月入74500??好想知」、「邊去到右邊條數」。亦有人認為招聘廣告上的高薪好福利,只是該集團招攬人才的手段,「即係爆鐘爆數」、「最高可達,你寫一億都得㗎」、「打個6折就差唔多」、「紅色唔使睇,睇黑色就好了」。

來源:FB@大埔 TAI PO

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓