東涌青衣巴士變「買餸車」?行李架放滿車仔 街坊跨區去呢度買餸

文: 溫藹紅
2024.01.11

巴士變買餸車?繼巴士滿載行李喼後,最近有東涌居民分享巴士已經變成「買餸車」,指不少乘客跨區買菜,將車仔放置在車廂內的行李架上,引來網民熱議,連青衣街坊都大感共鳴,稱不少居民都會特意跨區前往1地區買餸!

最近有市民透過社交平台發帖,分享指東涌巴士線E31「變咗東涌買餸車」,並上載一張相片引來討論。從相中可見,該架巴士的行李架層上,被不少「手推車仔」、「環保袋」、「買餸袋」等霸佔,部分車仔更直接「瞓低」平躺在架上。

貼文隨即獲街坊留言,有東涌居民表示已經見慣不怪,「唔出奇日日都係咁,住東涌已經習慣咗」,又指「我今日都搭過,全車係阿公阿婆買餸車」,看來是相當常見;不過都有網民表示,除了巴士線E31外,青衣41M、42M等巴士線都「特別多買餸車」,情況或比樓主所見更誇張。

翻查資料,E31、41M、42M等巴士線,分別是東涌及青衣巴士,主要均是來往荃灣地區,其中E31來往荃灣(愉景新城)及東涌(逸東)、41M來往青衣碼頭及荃灣站、42M來往青衣(長宏邨)及荃灣(愉景新城)。有網民指出,由於東涌及青衣街市的價錢與選擇較少,因此不少居民會改為跨區買餸,荃灣陽屋道街市成為選擇之一,全因車程較方便,且距離相對較近。

▼網民留言▼

資料及圖片來源:Facebook@青衣街坊吹水會

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓