萬千星輝頒獎典禮2023|農夫任頒獎嘉賓講一件事全場爆笑 劉佩玥台下忍唔住笑到拍枱

文: 羅志宏
2024.01.15

《萬千星輝頒獎典禮2023》曲終人散,全晚頒獎嘉賓陣容有驚喜,其中負責頒發「最具潛質新人」獎項的農夫陸永、C君在頒發獎項前,就在台上妙語連珠,繼續發揮搞笑本色,令到全場爆笑。鏡頭感影到台下的劉佩玥不禁一時失儀,忍唔住笑到拍枱。

今年新增獎項「最具潛質新人」,頒發予25歲以下、擁有演藝潛質的新世代藝人。當頒獎嘉賓農夫上台時就你一言我一語,繼續搞笑發言,陸永講到潛質即是「潛到好深才能看到質素」,C君接著再加一句「即係換句話講,你而家見到個人愈唔得,即係代表個人愈有潛質」,瞬間令到全場爆笑。

此時,坐在台下的劉佩玥細心聆聽,聽畢C君一語後訊息被鏡頭拍到掩嘴大笑拍枱的畫面,比起旁邊的陳法蓉、何廣沛似乎更為投入。

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓