人妻湯洛雯出席婚後首個活動!「靚湯」開心大派雙封利是 坦言未有生B大計

文: 王卓盈
2024.01.16

在2023年底榮升成為「馬太」的「靚湯」湯洛雯(Roxanne),於昨日(1月15日)出席婚後首個商場活動,容光煥發,「靚湯」開心今年以「馬太」身份大派雙封利是,更預備定六位數字,為大家送上新年祝福!問到生B大計「靚湯」坦言暫未有打算,想享受二人世界先!

今個新春,荷里活廣場為大家帶來LINE FRIENDS新年主題活動,與大家一同迎接龍年!活動邀請了去年年底榮升「馬太」的人妻「靚湯」湯洛雯(Roxanne),今次是「靚湯」婚後首個公開活動,場內有不少「LINE FRIENDS」公仔佈置,自認是LINE FRIENDS忠心粉絲的Roxanne一到現場立即與一眾LINE FRIENDS超人氣朋友開心打卡。她表示,最喜歡場內「LINE FRIENDS『心』鎖情人橋」,笑言要換領「祝福心鎖」掛到情人橋上,將先生永遠「鎖」在心裡。

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

預備6位數字利是

今年「靚湯」首次以「馬太」身份大派利是,笑言:「以前都會派吓開工利是,但今年就要派雙封,感覺又唔同啲嘅。」更預備定六位數字!靚湯亦指十分期待婚後首個農曆新年,說:「因為係結婚後嘅第一個農曆新年,我已買咗唔同嘅新年裝飾佈置屋企,當然唔少得利是封,想『逗』利是就要記得嚟搵我同先生拜年啦!」

未有生B大計

談到新婚生活時,「靚湯」表示好開心好享受,又說:「先生對我同屋企人都好好,愛屋及烏。」當問到生 B 計劃,「靚湯」表示暫時未有打算,想先好好享受二人世界到不同地方旅行,甜笑說:「大家工作都好忙,一切隨緣!」 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓