油麻地$2700租住廁所套房 床頭貼實馬桶?網友怒斥:差過坐監

文: 黃樂恩
2024.02.02

香港出名住得細住得貴,加上公屋供不應求,劏房問題日益嚴重!近日有業主在網上放租,以$2700出租油麻地套房,標榜「有冷氣、有廁所、有熱水爐」、「地鐵站出行半分鐘到」。仔細一看才發現,原來套房是由廁所改裝而成,單位細之餘仲要睡在馬桶旁,不少網友看後紛紛怒斥業主「無良」、「賺哩d錢個心係黑色」,更有人直言其居住環境比監倉還要差。

最近有業主在Facebook群組「免佣套房出租」發文招租,以$2700出租油麻地華德大廈一間小套房,房內有齊冷氣、廁所、熱水爐,他更在文中標榜「油麻地地鐵站出行半分鐘到」、「平地lift(升降機)」、「麻雀雖小五臟俱全」。

從照片中見到,所謂的「套房」是由廁所改裝而成,面積比車位還要小,靠窗一邊有冷氣機、抽氣扇、洗手盤以及沖涼花灑,而馬桶則安裝在原本淋浴間位置,並未附上廁所板。至於另一邊,則放置了一張單人梳化床、儲物鐵架,中間並無任何間隔,住客如同睡在馬桶旁,衛生情況相當堪憂。

雖然這則出租文很快已被刪除,但仍有其他網友截圖轉發至其他Facebook群組上,不少人看後相當震驚,紛紛留言怒批放盤業主「無良」、「賺哩d錢個心係黑色」、「做啲咁嘅嘢真係折墮」,並指出這間「廁所套房」比監倉還要小,而且居住環境相當惡劣,甚至有網友語帶嘲諷道,「真係差過坐監」、「同監倉差唔多,監倉唔洗比錢仲可以搵返少少錢」。

不過也有網友表示不感意外,對於生活在貧窮線以下的港人來說,這間「廁所套房」已經是天堂,「差過呢啲都仲有」、「有床有獨立廁所,仲有冷氣添,仲唔係套房?」、「2700有地方訓巳經唔錯」。

來源:FB@免佣套房出租

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓