碧咸為球迷簽名|球迷衝出場索碧咸簽名 事後IG分享感受︰此生無憾

文: 李國樑
2024.02.05

碧咸為球迷簽名|《Tatler XFEST: 香港隊 VS 國際邁阿密》昨日(4日)於香港大球場舉行,美斯全程賽事無落場引發球迷不滿,不過有人愁時有人歡喜,有球迷昨日(5日)從觀眾席衝出球場範圍,為的便是搏得偶像碧咸簽名,幸得最後成功簽名,並於球場上合照留念,獲全場球迷歡呼支持!事後球迷於個人IG上發表感受,表示此生無憾。

碧咸為球迷簽名|相關帖文

昨日(4日)為《Tatler XFEST: 香港隊 VS 國際邁阿密》正式比賽日,有球迷發佈帖文,講述自己衝出球場為求索取偶像碧咸簽名的經過,事前仲研究過無數相關影片,將一切準備。面對三層欄杆與保安有想過退縮,但最後怕後悔故此下定決心要衝出去。幸得最後成功得到碧咸簽名,並合照留念。全文如下︰

「I did it.

行動代號「決心」

人生第一次下咁大死心,睇曬啲衝落球場嘅片,買埋落場版球衣,簽名筆,帶埋釘鞋(不過冇著),諗曬所有會發生嘅野。

係衝之前,成個過程我一路都好驚,見到三層欄杆同埋成堆保安。我問咗我朋友好多次,我應唔應該衝。佢問我如果唔衝會唔會後悔,我話一定會後悔,人一世物一世唔想自己後悔,之後就下死心:無論如何一定要衝到落去!

最後真係比我攞到碧咸簽名,仲同我合照,佢真係好靚仔好好人,此生無憾🥹

I did it.
I love you. @davidbeckham
多謝大家。」

碧咸為球迷簽名|事發影片

該名球迷更於帖文上發佈相關影片,影片顯示球迷於觀眾席上準備出發,惟途中過程連仆兩次,險象環生,更要躲避保安的追捕,幸得最後成功。影片更顯示球迷能夠與碧咸相擁,在球衣上簽名,最後合照留念,更獲全場球迷歡呼支持!

碧咸為球迷簽名|網民反應

帖文有網民詢問事後後續,球迷表示︰「抄低咗身份證,話之後有可能罰」,亦有網民表示︰「兄弟,我又沖你又沖點解咁大分別?」

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓