美斯球衣下架|美斯缺陣引本地球衣店不滿 宣佈國際邁阿密球衣下架

文: 李國樑
2024.02.06

美斯球衣下架|早前《Tatler XFEST: 香港隊 VS 國際邁阿密》正式比賽因球王美斯缺陣而引起全場觀眾不滿,甚至要求「回水」。美斯早前回應事件,形容情況「不幸」,指自己因傷未能出場,亦希望將來再有望訪港作賽。本地有球衣店因美斯缺陣而宣佈暫時將國際邁亞密波衫下架,更會特別處理美斯的球衣,即看內文了解詳情。

美斯球衣下架|宣佈帖文

本地球衣店Directsoccer昨日(5日)宣佈暫時將國際邁亞密波衫下架,而美斯的球衣亦會放到最不顯眼的地方。事緣因為店方兩個星期以來都目睹眾多球迷來買衫印字,滿心歡喜與期待去欣賞美斯表演賽,加上其「天價」門票,結果竟是令人非常失望跟難過,實在不應再向買飛入場的球迷「抽水」

全文如下︰

「【特別通知】

呢兩個星期見到咁多球迷上黎買衫印字,滿心歡喜同期待去睇美斯踢波,加上天價既門票,結果係令人非常失望同難過,實在有需要追究主辦同國際邁密但不應該再向買飛入場既球迷抽水。

我地為左同球迷們一同表達不滿,會暫時將國際邁亞密既波衫下架,美斯既球衣會放到最唔顯眼既地方。

我地同今次表演賽任何一方都沒有任何關係,以上安排都只係我地單方面既決定,希望大家理解我地只係向今次失望既球迷表達一點點同理心,僅此而已。

咸」

美斯球衣下架|網民回應

同場加映:【著數慳家王】最新影片

 


 

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓