港媽派利是畀外傭被當面嫌少!講1句焫着網民!更疑似拎埋仔仔利是?

文: 梁穎心
2024.02.15

農曆新年利是金額固然是大家所關注的,但最重要的是背後那份祝福,錢銀只是增加喜悅的要素。近日有港媽在社交平台發文,指家中外傭嫌自己的利是少錢,表示「舊老細俾佢利是錢係俾多一個月人工」,令港媽頭痛不己。網民直斥無禮貌,質疑外傭講的「利是」是解僱代通知金。

日前有港媽在Facebook群組「聘請工人姐姐關注組」發文,指剛做滿3個月的外傭向自己反映:「收利是好少錢,舊老細俾佢利是錢係俾多一個月人工,問我哋點解俾咁少錢。」港媽補充,該外傭在過年前已經在接送學校時收到很多媽媽的利是。

該外傭的言論引來大批網民口誅筆伐,網友直斥「好無禮貌咁問人拎利是,嫌少都講得出」、「舊老細咁好點解要轉工啊?嫌少可以唔好要有d骨氣」、「炒佢就真係比多一個月人工佢囉」、「好明顯講大話喇」、「叫佢比之前老板的電話、問下佢之前比幾多」、「利是係隨心意比的,如果嫌少就過主囉。」

由於外傭指上一任僱主已過世,所以她未有繼續留在新加坡工作,不少網民留言聯絡上手僱主問清楚這一方案行不通了。

港媽指同學媽媽沒有派利是給自己孩子,有網民質疑「其實好少媽媽會派利是俾其他人既姐姐架喎,同學又唔係親戚,懷疑你個姐姐周圍R利是就真。」亦有網友提醒港媽提防外傭,「其實要warn佢,如果佢拎左小朋友利是錢,就當係偷嘢處理,報警。」

有位網民分享自家外傭的可愛舉動,拜年回家後外傭竟然想將所得利是給自己。

來源:Facebook、TVB劇照

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓