水門雞飯大角咀插旗推限定泰式早餐!網民表示想在呢區開分店?

文: 黎穎琛
2024.02.22

人氣泰式海南雞飯店水門雞飯最近於大角咀開設新分店,水門雞飯於尖沙咀、旺角、銅鑼灣等地方均設有分店,大角咀分店更推出限定的泰式早餐,不少網民祝新店生意興隆,亦有網民表示想不到現在屋企附近都有,大角咀附近的打工仔及街坊又多個選擇啦!

人氣泰式海南雞飯店水門雞飯最近於大角咀開設新分店,水門雞飯數年前於大埔開設第一間店,其後於港九新界各區陸續插旗,最新大角咀分店於上星期開業,更推出大角咀分店限定的泰式早餐,大角咀附近的打工仔及街坊又多個選擇啦!

網民留言祝新店生意興隆,亦指想不到現在屋企附近都有分店「旺角尖沙咀食開,估唔到而家屋企附近都有,正!」「生意興隆!財源廣進!」,亦有網民表示想在屯門開設分店「會唔會喺屯門碼頭開呀」 。

圖片及資料來源:水門雞飯大角咀·大角嘴餐廳美食吃喝玩樂關注組

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓