再見枕邊人|張曦雯fit爆婚紗look連環曝光 勤做運動保美好身段一星期做足5日gym

文: 羅志宏
2024.02.27

TVB新劇《再見‧枕邊人》昨晚(26日)首播,劇情以剝洋蔥式手法逐步邁向真相,首集有楊萬森(馬德鐘飾)與紅顏知己朱善美(張曦雯飾)大婚之日延期的戲碼,顧晴天(黃智雯飾)突然殺出令三角關係更緊張,以及反轉再反轉的「尋找記憶」之旅正式展開…

再見枕邊人|張曦雯一星期做足5日gym

飾演楊萬森紅顏知己的張曦雯(Kelly),首集除了大晒亮麗貼身婚紗look,在同一集結尾及第二集還會分別展示弗爆水底芙蓉Look及做gym Look;無論哪個造型,Kelly均將其美好身段表露無遺,關鍵在於Kelly平時勤做運動,除了每星期會去大約5次健身室,每次運動時間不少於2小時外,Kelly還經常做瑜伽及重量訓練鍛鍊身材,難怪昨晚其中一幕手臂上老鼠仔若隱若現。

 

再見枕邊人|張曦雯展現喊功演技

 

而首集甫出場即要展現喊功的張曦雯,坦言《枕邊人》是其從演以來喊得最多的劇集:「呢套劇真係喊咗好多場,有時開工都會諗:『今日又要喊?』。我之前啲角色都係開心、甜美啲,同埋性格都直接,今次呢個角色除咗好多情緒同秘密,亦好多喊戲,真係好大挑戰同埋好有滿足感。」

 

再見枕邊人|張曦雯瘋狂「罰抄」投入角色

 

張曦雯續指為了投入角色,開劇前除了瘋狂「罰抄」,更為角色度身訂造「專屬歌單」:「我每套劇開工前都會寫好多角色嘅背景資料出嚟,幫助自己了解個角色。另外我又會搵啲歌去配合番個角色性格同埋經歷,然後日日揸車返工時都聽住啲歌,令到自己更易進入個狀態。」

 

 

 

同場加映:【今期Chill抵】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓