張致恒老婆雯雯發文反擊被指毀滅老公演藝事業 IG霸氣宣言:歡迎我另一半同我離婚

文: 羅志宏
2024.03.08

藝人張致恆(Steven)老婆雯雯一向敢言,在社交平台試有話直說,毫不保留大吐婚姻苦水。N次經歷婚變傳聞後,雯雯近期被網民抨擊毀滅老公張致恆的演藝事業,似乎一度焫㷫雯雯,令雯雯於深夜時分都要發長文霸氣反擊,直言「如果我做嘅嘢係咁惡劣,我隨時歡迎我另一半同我離婚...」

張致恒老婆雯雯在在IG限時動態發佈長文,寫道:「我冇咁無聊搞任何人,正正常常一段婚姻,點解會搞成咁,唔會冇原因,只係我乜嘢都放哂係塊面唔識演姐!我唔會因為任何人或說話,去改變我最初既自己,只可以講我要做一個懂得體諒嘅老婆,5年乜都做哂,我唔會再俾自己受任何委屈!」

雯雯續稱:「如果要話我搞到自己老公事業冇咗,咁不如話五年時間,佢冇好好去反省同改變好自己,不斷重複自己嘅錯誤,先會導致到今日發生嘅事。冇人可以體會到五年發生過嘅事,亦冇人可以評論任何當中嘅細節,只可以講,多謝大家關心。如果我做嘅嘢係咁惡劣,我隨時歡迎我另一半同我離婚。」

雯雯講到自己與張致恆結婚的五年時間以來,「乜都做哂」,當中所經歷過的低潮亦非常人可體會到。雯雯最後更公開期盼:「希望下半年不公開自己情緒,低調可以換來仔仔和狗狗健健康康!從此遠離複雜嘅世界」。

 

同場加映:【著數慳家王】最新影片

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!