伍富橋富貴老婆為愛犬備餐 超豪華餸菜飛雲竟不為所動?

文: 余美鳳
2024.03.16

伍富橋跟富貴老婆Shirley結婚接近兩年,兩公婆都恩愛非常,不時透過IG耍花槍,實在甜到漏。伍富橋坦言好想有小朋友,正同太太努力計劃「造人」,不過其實兩公婆一直都有養好多寵物,一狗五貓,家中的毛孩子都非常幸福,不過近日廚藝了得的Shirley為愛犬飛雲準備豪華餐,沒想到竟然被對方撥冷水?

同場加映:12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重 

飛雲是伍富橋和太太所養的博美犬,樣子傻更更非常可愛,而且飛雲非常乖巧,能夠陪住爸爸入錄音室唱Cover歌都沒發出半點聲音,又乖又聽話。不過日前Shirley在IG分享飛雲扭計的證據。Shirley一向是入廚高手,她不時會分享自己準備的菜式,正當努力準備南乳炆豬肉時,她發現飛雲的眼神非常兇狠,她留言說:「備好晒今晚食飯啲料之後,突然發覺有隻嘢好不滿咁啤住我。」片中的飛雲的確眼超超,跟平時伸脷可愛的樣子不太同,到底發生甚麼事?

 

 

後來Shirley驚覺原來自己遲放飯,太投入煮飯就遲了餵飛雲開餐,見她準備的大餐非常豐富,有蛋、雞肉、大蝦及蔬菜,飛雲實在非常幸福。美食在前,但片中飛雲卻不為所動,原來仲嬲緊媽咪,「雲少最後嘅倔強,我唔係為食,但係你要認錯!」見飛雲望兩望沒有反應,就算Shirley呼喚都沒反應,直至Shirley說:「Sorry囉,頭先唔記得咗!過嚟啦!」飛雲聽到道歉才乖乖食飯,這隻狗狗實在夠晒有原則!還以為兩母子的心結終於解開,沒想到好戲在後頭,Shirley事後發現飛雲原來靜俏俏「起革命」,在家中的一角佈下「地雷陣」,到處留下便便,Shirley說:「原來為咗表示不滿,佢一早佈置咗地雷陣,早知今晚先比(畀)飯佢食。」

 

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓