Mayanne小喇叭|郭珮文巨胸隨時「變型」稱已縮水 波波爆被前輩𥄫心口兼出言調戲

文: 余美鳳
2024.03.14

全新清談節目《Mayanne小喇叭》由麥美恩(Mayanne)和曾展望(GM)擔任助理主持,每集邀請不同藝人及素人擔任嘉賓,開放討論各樣大膽又破格的香港貼地話題,花生指數爆錶! 首集以「身材好是現今的流量密碼」做主題,邀來出名身材勁的堪輿學家麥玲玲、郭珮文(Juliana)和黃婧靈(波波)擔任嘉賓,並請來三位身材同樣勁爆的 KOL Kamchi、雀仔和 Amber 齊齊訴說胸大的煩惱!

同場加映:Gi-Force演唱會補場|炎明熹大學成績表比預期中理想 投入工作未Feel到有追求者

玲玲師傅指從來都不覺得自己身材好,她謙稱:「我覺得肥嘅人身材都係差唔多,都係脂肪嚟啫!從來都以為大家都係差唔多,到自己出嚟做嘢之後,見到人望住我講嘢唔係望住我個頭, 而係望住個心口,嗰時先覺得唔對路。」玲玲師傅笑言自己生得比較豐滿和矮小,所以經常穿喱士小背心打底,她說:「當你個人肥時又唔係好高,條頸又短,無論天氣係幾咁寒冷,我都係同大自然對抗,入面都係着背心!」 

身為咪神的波波透露「波波」這個名字是由網友命名,並曾經為波波這個名字不 開心:「我有本名㗎嘛,點解要叫我波波呢?但用用吓呢個名又覺得幾好,疊字又易記!」波波更大爆因驕人身材引發的風波,她說:「有一次拍劇開05,同 Mayanne 同一套劇,當時我笠頂帽落到去個鼻度。之後我去咗換衫,一出嚟就同個前輩打招呼,但佢冇理到我,我隔咗 3 秒之後岳高個頭,發現佢望緊我心口, 佢話:『好彩認到你心口咋,如果唔係都唔認得你!』」Mayanne 好奇問到底是誰,波波說:「出名㗎!」說罷波波便對 Mayanne 做了個口型,Mayanne心領神會笑謂:「嗰個連我都調戲呀,但都係劇情需要啫!」

之後 Mayanne 追問波波向獎門人曾志偉放電傳聞,波波即做出一個驚人舉動回應, GM 見狀即時嚇到擰歪面不敢直視,並說:「唔好亂咁嚟!」究竟波波做了甚麼動作? 

榮升新咪神的Juliana同樣謙稱自己身材只是「過得去」,並自爆曾經是肥妹仔, 她說:「後期減咗肥之後,有人讚我身形 OK,都開心嘅!」玲玲姐好奇問她是否瘦身唔瘦胸時,Juliana 即說:「有呀,都會縮(水)㗎!」問到曾否被質疑是 「假胸」?Juliana 說:「好多呀,好多人會留言話假波。」Juliana隨即做出一個不在乎表情,並大拋高EQ金句應對 Hater,絕非胸大冇腦之人!

之後 GM 講到有研究指 Y 形及 I 形事業線有助分辨真假胸,屬有料之人的 Juliana 對此似乎不太同意,並指自己能 Y、I 隨時切換:「托起咪就係 Y,齋唧咪就係 I 囉!」至於 KOL Kamchi、雀仔和 Amber 除親揭爆 Like 秘訣外,還會大呻胸大的煩惱,除了孭斜孭袋時會尷尬,還曾於搭港鐵期間遇到性騷擾及跟踪狂。三人還會即場上演驗胸大會,獲邀請驗胸的 Mayanne 更爆出「驚呆表情包」。

 

 

 

 

圖片:大會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓