梁諾妍佗B 37周體重反而下降? 洪永城大女摸媽咪巨肚溫馨有愛

文: 余美鳳
2024.03.15

洪永城太太梁諾妍(Inez)正懷第二胎「Sir Face 2.0」,下月預產期的Inez即將「卸貨」,懷孕37周的她透露自己最新產檢狀況,又分享「Sir Face 2.0」的最新樣貌。

同場加映:12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重 

一向熱愛運動、生活健康的Inez,早前大住肚跑渣打馬拉松,體力驚人。不時分享懷孕生活、孕婦運動資訊的她,在限時動態分享做產檢的超聲波照片。

Inez透露自己體重減輕:「呀(阿)媽輕咗磅,最叻係2.0重咗磅 #孕37週。」超聲波照片中,「Sir Face 2.0」露出側臉,Inez貼心為女兒標記眼仔、鼻仔、面珠及嘴仔,只見「Sir Face 2.0」鼻子又高又直,嘴嘟嘟好可愛,側臉跟爸爸洪永城好似樣!Inez又分享大女Amber摸住媽咪巨肚的照片,溫馨有愛。她亦上載兩張側身相,只見她的孕肚已經籮咁大,網民都好期待「Sir Face 2.0」來臨:「就快出世啦!」

腹大便便的Inez,日前出席老公洪永城的自家美容護膚品牌AMBER be younique活動,兩公婆超恩愛,洪永城更大爆老婆經常偷懶不落妝,他要幫老婆落妝!二人不少好友亦現身支持,洪永城亦一一repost stories,只見他們的友人在story留言:「仲有幾日2.0就 kekeke。」似乎意指Inez日內便會入院生B。

 

 

圖片來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓