甘比手作索價$980被批「吊高嚟賣」 網民撐時間有價:佢擺明蝕住賣

文: 余美鳳
2024.03.16

富商劉鑾雄(大劉)太太陳凱韻(甘比)近年愛上鈎織,對興趣相當狂熱的她,不但經常分享自己的DIY作品,更在旗下公司商場開了一間鈎織店,提供鈎織課程,她的自家製產品更在坊間有售。有網民在連鎖店發現她的手作製品影相分享,竟引起手作何價的討論。

同場加映: 12怪盜|Anson Lo拍動作戲太肉緊成受傷擔當 姜濤靠Stanley教戲不惜自嘲體重 

事緣有網友行經一間連鎖生活精品店,在店中拍下一個特粗冷編織手袋,該粗冷袋售價980元。該網友認為定價實在太貴:「見到個咁嘅袋賣九百幾成千蚊,真係嚇死。唔好話佢係手工野(嘢)所以貴,我自己都有整,時間成本好低好低,頂盡一個鐘整完。」

該網友認為這款冷袋在網上有不少教學,並非特別的創意:「有心嘅任何人都學得識,希望手作人唔好再打住『香港手作』、『香港本地品牌』嘅名號去吊高個價、去呃人錢,唔該曬(晒)。」有人留言表示織過同款手袋,又謂:「賣畀人哋,我賣100蚊都唔使。」有網民解釋因在連鎖店上架費用不菲,加上手作有其價值,所以產品成本不能單單只看材料及款式。

有眼利網民發現手袋的品牌為「Handmade by Kimbee」,原來正是甘比親手製作的產品。有網民笑說:「因為係香港女首富甘比手作,佢唔係一般手作人」、「佢time cost 高你x00000 倍啦, 呢個袋佢擺明蝕住賣啦」、「我記得睇過話有呢個牌=甘比親自織,唔知係咪因為咁特貴」。

有本地手作品牌轉發帖文,坦言手作產品之所以貴,皆因計算手工及時間成本,加上背後的宣傳、租金、上架費「樣樣都係錢」:「有客人就係會願意花錢,買其他人花時間做嘅多野(嘢)。值唔值呢個價真係個人問題,唔好開口埋口話人呃錢。」獲不少網民表示支持,認為手作有價。至於甘比對鈎織的熱愛有增無減,她趁復活節表示想開班教授織復活兔公仔,更親手織了多個Happy Bunny放到舖頭及商場,並呼籲網友打卡。

 

 

圖片來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!