30歲關曜儁宣布太太有喜佗第二胎!IG公布喜訊:「上天賜左一個好字俾我哋」

文: 羅志宏
2024.03.18

現年30歲的TVB男藝人關曜儁(Leo)於2022年向圈外女友求婚成功,去年3月喜迎女兒出世,今日(18日)是女兒的一歲生日,而關曜儁亦宣布太太有喜佗第二胎,喜迎仔仔,恭喜恭喜!

關曜儁在IG社交平台上公布喜訊:「好好好!上天賜左一個好字俾我哋!我哋屋企又多一個家庭成員啦🤩🦾3月17號係凱妃一歲生日,亦都係性別揭曉派對嘅大日子😆🤘🏻多謝咁多位家人同埋好朋友同我哋一齊分享喜悅,同埋送咗好多禮物比凱妃😆🤘🏻大家嘅愛我哋收到晒,多謝你哋💋 Thank you so mcuh 💋」,不少圈中好友都留言送上祝福,包括高海寧、陳嘉慧、鄧卓殷、糖妹。

現年30歲的關曜儁(Leo),原名關梓陽,入行前曾三次報考TVB的藝員訓練班,頭兩次都失敗而回,曾在訪問中透露過是因為身形太肥被高層嫌棄。所以,關曜儁下定決心減肥捲土重來,成功滅甩20磅脂肪,操弗身形,連自信心都增加不少。健身前後簡直判若兩人,Leo第三次報考終於成功加入TVB,入選第28期藝員訓練班,一圓演員夢。

苦練大隻的關曜儁,同時亦考取健身教練的牌照 ,參加過不少健身比賽都獲得獎項,現時,關曜儁私底下都有為不少男藝人擔任星級健身教練,例如張振朗、朱敏瀚等,實行齊齊操肌。另外,關曜儁於2019年曾創業開設健身餐廳,在疫情衝擊下無奈結業,現在曾與朋友合資開設健身室,希望能以收入支持自己的演員夢。

 

 

同場加映:【香港周圍遊】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓