夫妻關係|港女苦訴嫁錯郎 家用得$1000+被要求交租 力數8宗罪怒喊離婚

文: 程家健
2024.03.22

婚姻生活理應要包容和尊重,處處斤斤計較有機會影響的感情。有女網民最近在fb群組發千字長文,力數丈夫婚前婚後8宗罪,怒斥丈夫堅持「AA制」,每月只給予1000元家用,後期甚至被要求交租,丈夫斤斤計較令她深感不被尊重,自嘲自己如一名「貼錢的工人」,已心灰意冷決心離婚。

同場加映:

管家王|報價20萬埋單貴一倍 專家教睇報價單3大伏位 裝門隨時唔包鎖 

該名女網民在Facebook群組「十萬個惡頂老公的惡行」發長文,指與2年半前與拍拖7年的丈夫結婚,而婚前曾經同居一年,雖然兩人相戀已久,但他們的金錢觀念卻一直有分歧,甚至令她覺得從婚前至婚後都不受對方尊重,

「我完全唔理解佢的金錢觀念,亦因為佢呢啲觀念,令我覺得不被尊重,連工人都不如。」

事主在文中力數對丈夫種種不滿。

1. 被迫向親戚借50萬買樓

事主指兩人對於金錢的爭執早於婚前已經出現,她在6年前畢業投身社會時月入只有1.7萬元,當年樓價高企且有家庭負擔,根本無力置業,但當時仍是男朋友的丈夫卻催促她合資買樓。至2019年,政府推出俗稱「林鄭Plan」放寬首置人士的按揭成數措施,儘管她的收入增至2.4萬元,但仍難負擔供樓,丈夫卻依然要求上車,最終她的家人親戚見對方為人專一,決定借出50萬元,丈夫則出資70萬元,以購入一個480萬元的320呎單位。

她續指,由於雙方尚未結婚,為保障親人提出業權寫在其名下,日後結婚雙方都有一半業權,不過丈夫卻不同意,提出由他獨自做業主,並負責全數首期,事主同意並協議將來「夾返租」。然而當她打算將該50萬元退還親戚時,丈夫卻要求將該筆錢用作裝修買傢俬,「我更加唔會SAY YES(同意),寫我名都仲證明到我有拎到錢出嚟,但裝修買傢俬到之後分開,就口同鼻拗。」

2. 家用僅$1000

事主表示,置業之後裝修、買傢電、供樓等開支幾乎所有都「AA制」,另外由於丈夫買樓時比自己多付20萬元,所以她都會在各方面使費「出番多啲」以示公平。至於家用方面,丈夫每月只會上繳1000元,事主指當時大部分家庭開支都要自己倒貼,不過卻不敢有怨言,

「好多日用品和家品照係我買,當時大家未結婚,我理解佢唔敢付出太多啦,但其實明顯地每個月我倒貼好多嘅。我都無乜出聲嘅,話晒佢都畀多我20萬,買餸我都無慳住,盡量餐餐有菜有肉,一星期無兩次湯咁樣,仲有佢唔鍾意啲餸有重覆,同一款餸唔會同一星期重覆出現。」

除了買餸煮飯,事主也要包辦家中大部分家務, 所以同居初期雙方已經有好多爭拗,她形容自己當時卑微如「一個貼錢的工人」。

3. 禮金酒席倒貼

後來二人結婚,男方稱因買樓無錢給禮金,事主更要自費出嫁,「結婚我畀咗$10,000佢,畀禮金我媽,唔使佢畀酒席,就算之後係大陸補擺酒,宴請我女家親戚,都係我哋女家畀錢。」

4. 婚後拒加家用 「$1000畀多你」

儘管事主的收入漸漸比丈夫多,但由於要還錢給親戚,所以每個月財政都不太「鬆動」,婚後丈夫繼續維持1000元家用。不過物價上升但家用不變,變相令事主每月就倒貼更多,不禁向對方抱怨,

「其實我覺得唔係金額問題,而係尊重。家用真係只係計日常買餸、日用品、家品開支?咁已經唔夠開支啦。我仲要付出心機、勞力、精神、時間等。佢只會覺得$1000已畀夠甚至畀多我,又會話『你又唔係日日煮、你又唔係無份食,你自己唔使出錢呀?』」

5.幾乎不會送禮物

事主又指,丈夫向來甚少送禮,婚前只收過一個手袋和一部手提電腦,而婚後對方只用消費劵購買送贈一部蒸焗爐,她自言自己並非貪物質的人,從來無要求對方送贈奢侈禮物,但只想丈夫給她一份尊重,「我真係唔係一個貪錢的女人,而係佢有無尊重過我,佢當我係咩?」

6.不做家務

丈夫一直以來都懶做家務,直至她開始抱怨,對方才終於願意主動分擔家務。

7.被要求交租

至一年多年他們搬到宿舍居住,就將原本的單位放租,丈夫終於願意將家用上調至每月2000元,未料對方同時要求事主交租,

「因為宿舍要交租,佢叫我比$1000租,即係其實我都係維持收$1000(家用),但佢堅持認為已加咗我家用,其實我係佢老婆黎㗎喎!我真係搲晒頭,呢啲係咩LOGIC(邏輯)?之後佢加薪,租金隨薪金而上調,佢話要加我租,我話『吓,咁你家用唔加通脹畀我?』」

她後來再努力爭取,今年家用才增加500元,但扣除宿舍租金實際上家用只有1500元,然而對方卻堅稱是2500元,認為付出已經夠多,令事主相當不滿,

「佢完全無尊重過我精神上的付出。家務助理時薪都過百、外傭月薪都成5000蚊,我仲要係全心全要對佢,但佢點對我?我在意係佢心意問題,但佢完全唔覺自己有咩問題,如果佢坦誠講自己有咩困難,我唔會怪佢,但係佢就儲儲埋埋去擺定期呀、買股票基金呀。」

8.婚後繼續「AA制」

事主指供樓、水電煤等開支全是「AA制」,她坦言無法理解丈夫的金錢觀念,除了日常生活之外,就連去旅行都「AA制」,堅持要帶個「公數袋」,一分一毫都要計到足,「家陣我地係兩公婆呀,點解要咁生外?」她強調自己並非想在丈夫身上索取金錢或物質,只希望對方能體諒及尊重自己的付出,「其實我唔貪心,我只係想佢思想上有尊重我,唔好同個老婆咁計較啫!其實係我量度窄唔識包容,定係我太貪心?」

丈夫的過於計較令事主開始心灰意冷,打算搬走離開對方,然而丈夫卻認自己沒有問題,反指摘妻子才是「搞散頭家」的始作俑者,

「之前點鬧交,鬧分居離婚,我都會堅持住係間屋,因為覺得自己有付出心機同金錢,無理由畀佢獨享,但今次我真係累亦不再存有盼望了,我已在找地方搬,而佢只會話頂我唔順、隨便我。到今日,佢覺得只係我抱怨,係我搞散頭家,其實有無尊重過我?」

網民支持離婚

帖文引起網民熱議,不少人都批評事主丈夫斤斤計較,要求妻子交租令人咋舌,建議她盡快「斬纜」離婚,「結咗婚要你比租呢吓好痴線,未見過咁計較嘅男人」、「支持你離開,你值得有更好嘅日子」、「呢啲男人甩咗佢係正解,明天會更好,無謂浪費青春」、「只係見到佢搵一個可以夾錢嘅生活合伙人...仲要倒蝕畀佢個隻」。

決心離婚展新生活

有網民問事主:「如果佢啲投資和基金全部同你聯名,感受會唔會好啲?」,她回覆指不需要,並認同該網民所言「愛好多時樣樣計就變咗質,太計算感受唔到被愛同尊重」,強調自己只想被愛和尊重。她指並非要丈夫將所有薪金上繳,只是希望對方能夠欣賞其付出,「我份工工時又長過佢,放左工仲要煮飯照顧佢同做家務,佢仲要奉旨咁款,係好唔尊重」,自言人生最大的錯誤就是和丈夫合資買樓。

不少人都好奇為何事主明知丈夫為人計較仍要下嫁,她就解釋過去在感情路上曾多次被人背叛,而丈夫感情專一又肯匯報行蹤,再者認識對方時家中有事,亦算陪伴自己走出難關,所以放心出嫁,她笑言:「漸漸意識到點解佢會專一,可能無人接受到佢啦!哈哈,當人生上咗一課,是有過去有歷煉的女人!」

事主表示,已經決定離婚搬走,雙方已有共識會變賣家中的傢俬電器,夾份購買的將會「AA制」分錢,至於單位就會加上對方的名,每人各有一半業權,待樓價回升後就放盤分錢。至於媽媽亦決定將自住的單位放租,一家人搬去三房的村屋同住互相照應。她又指發文後已經得以宣洩,感謝一眾網民鼓勵,決定要放下過去往前行,追求理想生活, 

「宣洩完我就move on(繼續前行)了!多謝各位!我會自強生活,努力追求真正想要的生活和開心!」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓