朱栢康負傷現身《填詞L》台北首映會 留台兩個月思鄉發作掛念家中寶貝

文: 余美鳳
2024.03.21

朱栢康(朱康)昨晚(3月20日)聯同導演黃綺琳(Norris)出席《填詞L》台北首映會,原來朱康在當地拍攝電影經已兩個月,今次亦是他首度參與台灣電影,他直言今套新戲是從影而來最大挑戰之一,拍攝時更不慎受傷,這晚首映朱康就堅持負傷上陣,他又笑言自己有點思鄉,無論如何都要藉首映跟香港朋友聚舊。

同場加映:出租家人│陳家樂感激嫲嫲積蓄助發明星夢 周家怡後悔惹怒家人被趕出家門 

朱康昨晚現身首映時先戴住墨鏡,原來首映前一晚拍攝新戲時,不慎發生小意外弄傷眼部,朱康表示:「噚晚拍重頭戲,唔小心有異物吹咗入眼,跟住拍攝嗰陣又唔小心整親隻手,好彩無乜大礙,只係受咗輕傷。所以今晚先可以如常嚟到見吓影迷,加上一早應承Norris出席首映,點都要嚟撐場呀﹗」朱康經已來台兩個月,Norris得知後就邀請有份演出《填詞L》的他,一同現身首映跟影迷見面。其實朱康在當地早已斬獲不少影迷,早在2019年他就曾經憑同樣由Norris執導的《金都》入圍角逐金馬影帝,這晚不少觀眾都要求跟他合照,朱康有求必應,就連女神林熙蕾都有到場支持。

朱康映前分享時全程用普通話,看來語言方面進步不少,朱康指全賴拍攝新戲時多加練習,而今次亦是他首度參與台灣製作的電影。「今次機會好難得,陣容好強大,幕前有小鮮肉又有老戲骨,大家互相鬥『戲』,每日拍攝都好過癮,但另一方面,今次參演都有啲辛苦同壓力,因為係我第一次全套戲用普通話講對白,係從影而嚟其中一個大嘅挑戰。」朱康指預計新戲四月煞科,現時拍攝當中未能劇透太多資料,叫大家拭目以待。

朱康為了投入演出,兩個月前經已到台灣準備角色,途中未有回港,他就笑言自己經已有點思鄉,特別掛念家中的心肝寶貝:「呢晚首映好開心,因為終於可以見到班香港朋友,而其實我最掛住就係我屋企隻貓,我開始有啲擔心啲糧係咪唔夠,而家我就托朋友幫我照顧佢㗎。」朱康亦都感謝專程探班的香港同事為他「補糧」,帶他最愛的黃薑粉以及用開的香港紙巾。

 

 

圖片:大會提供

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓