大埔新公屋遭改名變「化蝶邨」 新邨民不忿惡搞掀舌戰

文: 溫藹紅
2024.03.22

大埔新公屋富蝶邨早前落成,不少市民陸續收到派房通知,然而新屋邨人最近就被網民大惡搞改圖,隨即化身變「化蝶邨」,並在多個大埔群組流傳,有新邨民不忿屋邨被嘲笑,繼而在網上掀起舌戰。

最近網上瘋傳多張「化蝶邨」相片,不但獲大批網民讚好,而且更陸續有人廣傳其他「化蝶邨」之圖片,引來大批大埔街坊關注。大埔富蝶邨為區內新建的大型公共屋邨,繼第一期於去年11月起開始入伙後,富蝶邨邨第二期亦終於落成,房屋署已於今年2月起陸續預派單位。

隨著新公屋落成,有網民將富蝶邨相片進行二次創作,將圖中的「富」字改為「化」字,連同英文名都由「FU」改為「FA」,變身為「化蝶邨」,引起網民對新屋邨名稱的討論,有人笑言「新名」改得好淒美,又指令人聯想起梁山伯與祝英台,「寧願化蝶,飛出苦痛」,惹笑不少網民。

▼「化蝶邨」惡搞圖▼

▼「富蝶邨」原圖▼

此外,有網民陸續發揮創意,將邨內各座大廈名稱改名,指叫「化灰樓」、「化骨樓」、「化學樓」等。不過,都有街坊對「化蝶邨」頗感不滿,在群組發帖控訴「是富蝶邨,不是化乜邨,唔該尊重一下新邨民啦」,認為大埔人應和諧共處。

▼網民對峙▼

豈料言論再引來網民反擊, 更指「個名係我大頭改起先嘅,你吹呀」?令富蝶邨改名成為近期大埔熱門話題。

▼網民對峙▼

對此網民反應兩極,有網民表示對改名感不解,「點解要改個咁嘅名,聽落去唔多老黎(吉利)」、 「無端端改人哋條村(邨)名,樓主可能低低地」。

▼網民留言▼

然而,都有大批網民對於「改花名」見慣不怪,認為「其實改名笑吓真唔覺有咩問題」、「 香港有言論自由嘅」。都有人直言「好多香港屋邨都有怪名」、「嬲係因為崩口人忌崩口碗」。

▼網民留言▼

 

資料及圖片來源:Facebook@大埔 TAI PO(圖1)、Facebook@大埔 TAI PO(圖2)、Facebook@何偉霖網上工作室Facebook@大埔 TAI POFacebook@Tai Po · Fu Heng 大埔 · 富亨

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓