外傭入屋3個月火速辭職 早有預謀做定3件事?港媽痛失2萬蚊:所有嘢部署好...

文: 黃樂恩
2024.03.31

不少香港家庭都有請外傭,幫忙處理家頭細務!不過近日頻頻傳出外傭斷約事件,更有港媽於社交平台發文,指工人姐姐入屋滿3個月就辭職,「一早準備好辭職信,仲話已經send埋去入境處,現(在)畀一個月通知我」。帖文引起熱烈討論,有人質疑是否「agent教」,也有人認為現在的外傭把來港工作當成Working Holiday!

港媽在文中提到,外傭來到香港的第一個星期,便透露自己「個電話壞咗」。由於當時是外傭的生日,港媽便抱著「我對人好,人對我好心態」,主動送了一部手機給外傭作為禮物,又特別為她準備了生日蛋糕。

沒想到的是,外傭工作才剛滿3個月,港媽卻突然收到對方的辭職信,「一早準備好辭職信,仲話已經send埋去入境處,現(在)畀一個月通知我」。得知消息後,港媽與Agent曾嘗試勸外傭留下,但對方卻以「家姐話唔肯照顧佢三個小朋友,(所以)要返去照顧」為由拒絕,做得相當決絕!

對於辭職一事,港媽則認為外傭是早有預謀,「感覺係所有嘢已經部署好,估計可能有人教佢轉工」,令她感到心灰意冷,「兩萬蚊就係咁三個月就完咗,錢冇咗條氣唔順之餘,仲要煩,而家諗緊仲請唔請好」。

帖文一出,隨即在網上引發熱烈討論,不少人對於港媽遭遇深感同情,「好慘,對工人講心,但工人講錢」,同時又提醒她要「收返部電話」,「對方唔講仁義,僱主亦無需情義,以牙還牙」、「(電話)留返嚟自己或下個工人用都好呀」、「收返電話止蝕,今次當係教瞓」。而港媽亦有對此回覆,「我而家學識咗啦、真係唔可以對佢哋好」、「你講得都啱,留返比下一個工人都好」。

亦有網友表示,指近日發生了不少外傭斷約事件,有人質疑是否「agent教」,也有人認為是外傭把來港工作當成Working Holiday,「呢排勁多斷約!半年都唔夠!得幾個月既斷約」、「我諗係agent教,咁agent又可以搵啲錢,純粹我個人諗法」、「早有預謀㗎,平常心好了」、「好多都抱住出來見識既旅遊心態來香港」。

來源:FB@聘請工人姐姐關注組

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓