丁子朗超進化3.0面目全非 鼻高似老外Fans難接受:你是誰?

文: 余美鳳
2024.03.26

丁子朗近年備受無綫力捧,自從參加偶像選秀節目《亞洲超星團》後更加係人氣急升。丁子朗一向都好勇於接受新嘢,近日佢又再「變身」,唔少網民都大讚,不過亦有人表示已經唔認得佢!

同場加映: 金像獎提名女主角│衛詩雅曾被嫌棄冇人氣失機會 零收入與陳家樂互相借錢度日

丁子朗之前喺《亞洲超星團》中嘅「小白臉」造型負評如潮,不過佢都大方表示想試多啲唔同嘅嘢;早前《亞洲超星團》比賽終於結束,而佢都將一頭金髮染番做黑色,立即「陽光」番多少,不過同時連佢嘅外貌都有所改變,fans們都留言相勸。

丁子朗日前喺社交平台騷肌,冇咗就前比賽嗰種陰柔嘅味道,之後再就post出產品宣傳照,大曬靚靚側顏。丁子朗鼻頭明顯比以前高;下巴亦翹咗;就連雙眼皮都深咗,完全認唔到係佢!相中見到丁丁手指變晒形,似乎係過度P圖所致,不過就唔知佢個樣變到咁係因為P圖、化妝定係有其他原因。

 

 

有人表示喜歡佢依家陽光嘅造型勝於之前女性化造型,又有唔少網民都感覺佢樣貌再進化,仲同之前相差甚大,留言:「點解又唔同咗樣?」、都有Fans留言相勸:「我唔討厭丁丁,但希望外貌唔好再進化,再靚仔又如何?都唔係最真嘅你。」、「你是誰? 除咗整咗個鼻。應該仲整其他嘢,依家個側面完全唔識佢。」、「係唔係我錯覺,個樣又進化咗?」不過都有fans相信佢係純天然:「點會係整容,最多都係化妝技術超強,唔好睇小化妝嘅威力。」

 

圖片來源:Instgram

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!