邵卓堯帶綠葉好友返內地「搵食」 網友提議同李成昌魏惠文開節目

文: 余美鳳
2024.04.04

唔少藝人而家都會返內地工作,同埋開設社交平台微博、抖音、小紅書,以增加內地粉絲同埋提高知名度。早排三位無綫綠葉邵卓堯、李成昌同魏惠文就一同北上「搵食」,一齊去深圳打邊爐食好西。

同場加映:全民造星V丨香胤宅愧對粉絲親解未簽約苦衷 用舞蹈說故事流露對太太愛意 

邵卓堯、李成昌同魏惠文三位勁Friend,成日都約埋返內地飲飲食食。呢日佢哋就去到深圳一間餐廳打邊爐,邵卓堯問大家:「點解上嚟深圳食飯?」李成昌就話:「上嚟見識吓吖嘛!」魏惠文亦都話:「食牛肉就見得多啦。」片中可見,有唔同部位嘅牛肉圍住個鍋,佢哋仲一次過試晒,大快朵頤。邵卓堯仲感歎:「食是一種幸福,食前觀察,品味是一種情趣。」

唔少內地網友見到呢三位TVB綠葉即刻話回憶返晒嚟,好多人都提起佢哋曾經演過嘅角色,果然係深入民心。「3個老演員,從小看你們拍的劇」、「只要看tvb的劇,一定看過你們」、「哇 幾個老戲骨」、「全部都係我鍾意嘅港星,睇到你哋三位覺得好親切。 你哋三位演電視劇我全部都有睇,百睇不厭果種!」」有人更笑言三人可以開一個飲食節目:「叫《三個麻甩佬打邊爐》!」

 

 

近年開設抖音嘅邵卓堯,粉絲數量有5.8萬。佢成日分享工作日常同埋返內地遊玩嘅片段,又曾經帶觀眾遊覽電視城。佢話:「在TVB我是大家的配角。在這裏,我做生活的主角,帶大家認識不一樣的電視人生活。」

 

 

至於李成昌亦都非常活躍於抖音,影片內容都係主要係分享工作日常,同埋有好多行山嘅片段,帶大家遊走唔同嘅香港山頭。而魏惠文就較少Update抖音,片段得幾條,亦都有一啲直播唱歌嘅片段。

 


圖片:抖音截圖

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓