《愛回家》風少丨陳浚霆咖啡店儲值卡無辜慘遭盜用 狂課金無底深潭IG爆完即搵到兇手

文: 余美鳳
2024.04.02

在《愛回家之開心速遞》中飾演風少的演員陳浚霆,戲中因龍家富二代的身分,而經常被佔便宜,或者被接龍職員工作上借他過橋。沒想到現實中的陳浚霆同樣慘遭「抽水」,近日,他在IG公開求助,指自己咖啡店的儲值卡疑被盜用,更揚言:「如果係你,請出聲!」更揚言不排除報警求助。

同場加映:全民造星V丨香胤宅愧對粉絲親解未簽約苦衷 用舞蹈說故事流露對太太愛意

雖然愚人節已經過去,不過這次「開玩笑」對陳浚霆而言實在太令人髮指。日前,陳浚霆在IG Story分享自己咖啡店儲值卡的Cap圖畫面,並留言說:「各位朋友,大家好!有事想大家幫忙,因為近日發現有人在銅鑼灣的Starbucks不斷用我的戶口消費,如果係你,請出聲!如果唔係,我就要報警,麻煩請幫忙。」事隔幾日,陳浚霆都未有公開事件的下半場,他接受本網電話訪問,揭發事件由來原來好離奇。

 

 

陳浚霆表示致電去咖啡店客戶服務熱線求助,對方很快就已經找到疑似盜用的人士:「其實我一直都唔發現,直至最近我買咖啡,店員好好話我有好多rewards,咁我就好奇點解呢?我有買咁多咖啡咩?突然有一排個儲值卡成日都唔夠錢,咁我個個禮拜入成2000蚊入去,成個月咪好多?入極錢都好快用晒,咁我就上網查吓個記錄。點知個記錄好奇怪,朝早冇啦啦喺圓方會買咖啡,我開緊工又突然銅鑼灣買到杯咖啡,所以我先去搵原因同搵人問。」

雖然搵到「兇手」,但陳浚霆未知如何處理是好,事關原來盜用的人他算認識,他表示:「我都唔知點做好,我放上IG之後有人認咗,佢係舊同事,話原來一直佢用緊,用緊嘅係佢嘅弟婦,吓?一位我完全唔識嘅人!佢叫我計番數畀佢,我真係唔識計,到底由幾時開始用,連佢都話唔知,點計?我真係好無奈,唔知點解個Code會去到一個素未謀面嘅人手上,咁樣有少少冇禮貌同不負責任。」

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓