中年好聲音2丨古淖文認半紅不黑浮沉15年欠運 學習謙卑求進:當年贏冠軍一定囂

文: 余美鳳
2024.04.07

36歲的古淖文事隔15年再次參與歌唱比賽,今次在《中年好聲音2》中,觀眾見證著他由評判口中負評如潮的參賽者,到慢慢成為大家喜歡的「巨星」,一步一腳印以不斷改進來為自己說話。浮沉娛樂圈十多年,古淖文從沒想過放棄,喜歡唱歌這份的單純成為他堅持下去的動力。

中年好聲音2丨肥媽親解與古淖文「母子」關係 為求公平刻意斷聯:有咩著數啫?

古淖文自從15年前參加《亞洲星光大道》而為人所認識,當年的他得到第五名,然後就沒有太多的然後,出過兩張專輯,但留給大家的印象反而是他主持不同的澳門大型活動。今次《中年好聲音2》雖然是大家熟悉的面孔,不過起初仍然因「江湖味」而備受負評,慢慢一步一步走到決賽,最終票選人氣三甲,更贏得冠軍。他說:「今屆《中年好聲音2》位位都好有實力,能夠得到冠軍,我真係出盡九牛二虎之力,同參賽者之間係良性競爭,互相畀意見,甚至幫大家揀歌,呢個感覺同精神好好。(成日被嘲肥媽契仔得高分?)我都唔係好高分喎,點高得過安雅希?正常一定會被人提及,我同肥媽好多年合作,由《星光》開始就帶我登台,冇需要隱瞞,打關鍵字一定搵到,與其特登去隱藏或刪Po咪仲衰,做人要飲水思源,肥媽幫我好多。所以,我喺比賽好努力就係想話畀大家知,我係有實力嘅。」

 

 

古淖文深明比賽初期被指「騷Quali」,評判們都不太喜歡他的演繹,直至演繹《盼望的緣份》一曲,經導師谷婭溦的調較,慢慢令觀眾改觀,感受到他的真摯。「我起初好怕再唱陳百強,因為《摘星》瀨晒嘢,但經谷婭溦調較之後,居然大家好接受,估唔到古淖文呢個江湖友變得好真誠,當晚睇到好多網友都話感動到喊,就係呢一場令大家睇到不一樣的古淖文,慢慢累積支持者直到決賽。」

古淖文笑認後生時年少氣盛,感覺自己混血兒的靚仔外表就入行闖天下,最終入行15年在娛樂圈浮浮沉沉,會否曾經灰心過?他說:「有失望,因為覺得自己都算幾努力,點解冇乜人提、冇乜人睇呢?我惟有同自己講,冇人睇唔緊要,將來會有,哪怕只得一個觀眾拍手,我都會努力演出。咁多年來我冇諗過走,死就死啦繼續行,因為我只係得一個技能,就係識唱歌,間中做主持,你叫我打寫字樓工、政府工嗰啲真係搞唔掂,做老闆又冇錢唔夠資格。慶幸咁多年雖然半紅不黑,但做到自己最鍾意嘅事已經好幸運。」

 

 

古淖文得獎後回家,給予媽媽一個擁抱,他笑言雖然是外國人血統,但沒有太肉麻的情節,他感激父母一直以來全力支持他追夢,「爸爸做警察,媽媽係公務員,屬於小康之家,可能得我一個獨仔,媽媽見我去娛樂圈意已決,就畀我闖到而家。雖然搵錢唔多,但間中我都有畀家用,父母好明白,慢慢先再孝敬佢哋。」十多年努力磨劍過程絕對不容易,古淖文認自己的事業欠缺運氣,「坦白講,如果十幾年前《星光》得到冠軍,我一定囂到阿媽都唔認得,可能上天覺得我到而家呢個年紀真係ready就畀我。得到冠軍係開心,但同時我學識謙卑,決賽第二日返工,大家都恭喜我,但我都係答:『琴日係冠軍,今日係你同事,多多指教!』冠軍只係新一章開始,未來路更加長,唔想辜負呢八個月嘅努力。希望將來有自己嘅歌同演唱會,發展隨遇而安,個人冇太多顧慮就會開心啲!」

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓