洪永城細女獲「兩家姐」貼身照顧 Sir Face又攬又錫拖妹妹瞓覺

文: 余美鳳
2024.04.06

洪永城太太梁諾妍(Inez)原本4月預產期,BB女Beryl(Sir NOSE)卻提早於3月尾出世見父母。妹妹非常健康,初生時重7.2磅。已經回家的Beryl深受家中所有成員歡迎,包括兩公婆同樣愛錫的金毛尋回犬Molly,牠成為「大家姐」,一直照顧剛出世的妹妹Beryl,而快將3歲的Sir Face(Amber)同樣貼心,呵護家中的新成員。

同場加映:全民造星V丨香胤宅愧對粉絲親解未簽約苦衷 用舞蹈說故事流露對太太愛意

正在坐月的Inez,在IG曬出生活照片,感恩一家的小朋友都相處融洽,時常都會見到感動場面。Inez表示飼養的狗女Molly和大女Sir Face都十分愛錫Beryl,兩個家姐輪流照顧細小的妹妹。

Molly經歷過Sir Face出世,已經在家中見過初生BB的牠,今次就較冷靜,「Molly就終於冇好似Sirface返屋企時咁好奇成日都要撲上去睇佢,而家就成日瞓喺阿妹隔籬陪住佢。」相片中見到,Molly經常會出現在Beryl身邊,當BB在床時,Molly就索性瞓在床邊守護。

至於家姐Sir Face就同樣貼心,人仔細細就識得好肉緊看管住妹妹,「Sirface更sweet,阿妹一喊就行過去安撫又攬又錫佢,得閒又摸下佢,每朝起身第一時間搵阿妹。」有時Sir Face睡覺時,都忍不住要拖著妹妹的手。

 

 

Inez還表示Beryl現時成長得非常健康,囡囡好硬淨,笑言應該未出世時在肚內練得一雙有力的腿。一家相處十分和諧,令Inez深感安慰,難怪最初Beryl剛出世時候,她已經十分期待將來一家五口一起跑馬拉松的溫馨場面。

圖片來源:IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓