波波黃婧靈26歲生日豁出去幾乎逼爆抹胸裝 過分性感驚見不倒巨塔極度震撼

文: 羅志宏
2024.04.13

TVB「重量級咪神」波波(黃婧靈)擁有魔鬼身材,一向是話題度十足,經常都因為傲人的上圍而引起觀眾熱烈討論。昨日(12日)是波波的26歲生日,大了一歲的波波就豁出去,在IG社交平台上公開一輯過分性感的靚相,見到波波的絕頂身材幾乎逼爆抹胸裝,視覺效果可謂極度震撼。

波波日前就在IG社交平台上公開一輯性感靚相,相中所見波波穿上白色仙仙紗裙,低胸的上身設計令波波的澎湃身材奇峰突出,驚見幾乎逼爆透視抹胸裝。波波擺出多個甫士留倩影,其中最誘人的就是多角度側身的照片,盡顯偉大身材的魔鬼曲線,突顯波波「不倒巨塔」級的好身材。

 

波波將6吋事業線和豐滿身段表露無遺,大騷34E驕人上圍派福利,並配文寫道:「改好咗好多壞習慣,建立咗好多新習慣,期待日後繼續進步,Happy Ballday」一眾網民就紛紛留言祝波波生日快樂,又大讚波波的身材「世一」、「好吸睛」,心心眼塞爆留言區。

 

 

同場加映:【衝出嚟玩】最新影片

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓