第42屆香港電影金像獎丨姜大衞獲最佳男配角獎座賀結婚周年 「終身成就獎」洪金寶感激老婆同前妻

文: 余美鳳
2024.04.14

《第42屆香港電影金像獎》頒獎禮今晚盛大舉行,大會頒發「最佳男、女配角」,分別由《白日之下》姜大衞及梁雍婷奪得,姜大衞得獎時全場站立向他致敬,在場的太太李琳琳、弟弟爾冬陞、囝囝姜卓文都有在場見證。而大會向唐萍及洪金寶頒發「專業精神獎」及「終身成就獎」。

同場加映:中年好聲音2丨顏米羔離婚投資失利陷中年迷失 認任性放手一搏:為媽媽爭番啖氣

第42屆香港電影金像獎丨劉嘉玲甫開場龍蝦吊飾引熱論 鄭啟泰離世報幕工作由佢接棒

大會率先頒發多個幕後大獎,「最佳男配角」及「最佳女配角」同樣來自電影《白日之下》,飾演失智老人的姜大衞及智障少女的梁雍婷大熱獲獎,梁雍婷繼「亞洲電影大獎」獲得「最佳女配角」後,今次再下一城,值得慶賀。當大會宣布姜大衞得獎時,全場觀眾席的人都站立為他鼓掌,他發言:「真係估唔到我同我大佬秦沛,兩個得獎都係細佬監製,一個做癲,一個做傻,今年呢個獎想頒畀我太太(李琳琳),今年係我哋結婚50周年,佢想低調啲,咁我用最低調方法將個獎交畀你。其實有冇獎都所謂,因為做演員就要拍好部電影,呢個係我當年一直以來嘅想法,幾十年後,發現原來得獎都幾重要,除咗係大家對我嘅肯定之餘,亦係自己畀自己肯定,呢幾十年,我呢世人只做過一份工,就係電影人,電影畀咗我一切,畀咗我家庭、工作、朋友...所有嘢,如果有第二世,除咗屋企人,我都想繼續做電影人。」姜大衞發言時,台下的太太李琳琳全程戴住助聽器,眼濕濕非常感動,而他不忘多謝台下的弟弟爾冬陞,和當年發掘他的已故導演張徹先生。

 

 

隨後,大會安排張艾嘉頒獎「終身成就獎」予洪金寶,原來兩人曾經合作過一套文藝戲,更是談情的戲份,大會特別將片段播出,非常搞笑。洪金寶獨自上台領獎,步伐輕鬆自如,他表示:「不經不覺喺電影界做60幾年,60年仲喺呢個職業仲做得咁好,真係好有福。其實我身邊好多貴人支持我,呢個獎唔係屬於我一個人榮耀。」他逐一答謝自己在電影工作上的伯樂,他說:「多謝我前妻,幫我生咗四個仔女,而家梗係多謝而家個老婆(高麗虹)啦,佢照顧咗我40幾年,照顧到而家,唔畀我食呢樣嗰樣,又帶我睇呢個醫生嗰個醫生,辛苦晒,你真係夠耐性,多謝你!」洪金寶表示自己得過「最佳演員」、「最佳動作指導」及兩次「終身成就獎」,惟未得過「最佳導演獎」,他說:「我嚟緊拍多十幾部戲,有一部入選就已經好開心,如果得獎就更加好啦,咁就正式四喜臨門。」臨離台時,洪金寶搞笑話:「張艾嘉,頭先條片我哋未kiss完,我哋可唔可以繼續呀?」

 

 

採訪:李潔盈
攝影:湯梓謙

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓