營多撈麵|開營多醬唔整污糟雙手秘技 官方出片示範正確開法:乾淨又方便啲!

文: 程家健
2024.04.17

營多撈麵貴為印尼的「國民美食」亦深受港人歡迎,不過由於調味包難以撕開,經常令人雙手沾滿醬料,官方Facebook專頁最近就拍片分享一個「秘技」,毋須用到剪刀也能輕鬆撕開調味包,而且能保持雙手乾淨。

同場加映:
 
管家王|8成裝修工程超預算 裝修費隨時變雙倍 提防施工初期6大超支伏位

營多撈麵香港官方Facebook專頁日前拍片示範,分享能夠乾淨地撕開調味包的方法,當中只需3個步驟:

1.將醬料按向另一邊,以騰出可撕開的空間。

2.從鋸齒逐一撕開調味包。

3.最後將3種醬料疊起,再唧到碗中。

網民教用一種餐具輔助更乾淨

影片引來不少營多「食家」關注,對於調味包太難撕開,有人戲稱「別人煮就不會整污糟自己對手」、「其實呢個印尼撈麵,係教識你地食野之前要洗手」、「食營多我都係為咗洗吓屋企啲鉸剪啫」。有網民則指多年來都用相同方便撕開,然後再用筷子夾住唧出醬料,成功率達8成,「大概十次有兩次要洗手」;亦有人直接用剪刀剪開調味包更方便,「一食咁多年,未試過會整污糟手,一把鉸剪剪晒3包,一次過唧出嚟就得啦」,另一方面也有人提議營多改善包裝設計更為實際。

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓