除了新iPhone 關於Steve Jobs的新戲你又知唔知?

文:
2015.08.28

就嚟就有新iPhone(詳看:「Siri畀個提示我」 Siri對話流出新iPhone發佈日期),一講你班友無論用家定炒家都好興奮,大家玩電話嘅同時,有冇間唔中都諗下呢部影響世界嘅電話背後嗰個大腦,唔係Siri,係喬布斯。

2013年有部叫由Ashton Kutcher主演嘅電影叫《喬布斯》(Jobs),講述喬布斯1971年-2000年,即16-45歲嘅人生,不過你以為套戲好猛啦,點知真係令人失望到極點,喺外國影評網Rotten Tomatoes,得4.9/10分,除咗內容誤導失實,劇情亦都好表面,東一忽西一忽,iPhone同iPad都冇提過。如果你想了解喬布斯就千祈唔好睇呢套戲。

到左2015年又有人想挑戰難度,十月到美國就會上映另一套叫《Steve Jobs》嘅電影,由《一百萬零一夜》金像導演Danny Boyle執導,《社交網絡》金像編劇Aaron Sorkin改編劇本,聽到都有返啲信心,仲要今次係有寫《喬布斯傳》嘅Walter Isaacson授權,而《喬布斯傳》係有Steve Jobs授權,故事嘅真確度應該有保證,電影公司之前就發佈咗Trailer,不過似乎就冇咩人留意,尋日又出埋新Poster,香港應該要16年先上,大家對蘋果有興趣就等下先,反正你都忙住炒新iPhone。

 

資料來源:FB@Steve Jobs

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓