睇見都眼冤?Facebook新分手功能令前度唔再礙眼

文:
2015.11.20

再見究竟是不是朋友這問題一直困擾不少癡情男女,貼心的Facebook正試行「分手功能」,毋須刪除好友(unfriend)或封鎖(block),亦可按你的選擇限制前度出現於Facebook,不怕眼冤!


要啟用功能,首先你要於Facebook回復「單身」(Single),之後可以選擇限制前度出現Facebook、限制前度看到你的動態,不會一打開Facebook就看到前度出現於頁首的每日回顧,最重要是可一次把過去曾標註過前男友(或女友)的貼文標籤(tag)全部移除!!!不過此功能現只於美國行動版Facebook試行,其他地方的用戶要等等了。

或許你會問,何不直接unfriend?因為這功能方便一眾癡男怨女偷看前度的最新動態啊,對吧?

圖片及資料來源:The Verge

Android 版:立即下載
IOS 版:立即下載

Follow us:
即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓