最強組合「左麟右李中間神」 校長、克勤加Eason婚禮超high合唱《一生中最愛》

文:
2016.01.11

日前,前電台高層張文新和太太資深傳媒人車淑梅娶新抱,出席嘉賓粒粒天王巨星,陣容拍得住樂壇頒獎禮,與車淑梅相識多年的樂壇校長譚詠麟於婚宴上更high爆唱歌助興,不止校長,連李克勤及陳奕迅(Eason)都被拉上台,校長更笑言此組合叫「左麟右李中間神」!三位天王加上新郎哥Dickson即興「世紀crossover」經典金曲《一生中最愛》,令全場氣氛高漲,不少網友亦對今次世紀合唱讚不絕口,高呼不得了!



 
影片源自youtube,如遭刪除敬請見諒

校長在Facebook上載合唱的片段,除了聽到台下賓客反應熱烈,期間克勤更「抽校長水」說:「大家今晚真係有福,我好耐未試過同譚詠麟無plasma之下唱歌!」令身後的Eason都笑到拍爛手掌,而校長就幽默回應:「我可以話你聽我係一個全天候嘅歌手。」

 
來源:譚詠麟Facebook

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓