老闆一句星期一9點前將文件放喺我枱面難聽過粗口

文: 9527
2016.03.18

文:抒文

Happy Friday,終於進入收工的倒數時間。

「講樣恐怖野你聽啦……」Amy煞有介事地說。
「我嚇大喎!」阿成輕吐舌頭。
「聽講之前我哋team個marketing plan有問題,阿head個建議比人ban左,個proposal應該要再做過……」Amy把話說完。
阿成發出震撼性聲音「啊!!!!!!!!!!」

放工,對每個打工仔黎講係一日既解脫,唔少同事都希望愈早走愈好,如果本身放6點,最好早15分鐘就可以執下野,休息下;可惜事與願違,每次見到放工在望,總會在5點半左右突然「空降」一堆文件,然後你又只能「望門輕嘆」。

話返轉頭,阿成收到Amy既消息,都知今次大件事,已經做好最壞打算。
「喂,阿珍,多年來我有句說話想向你說,其實,我愛你……」還未等電話掛掉,阿head已經出現在面前。

「阿成,唔理你哋任何代價都好,星期一9點前將文件放喺我枱面!」說罷把文件摔在枱上。

呢句說話既震撼性絕對唔細。首先,要重新做marketing plan,時間一定唔短,要2日內重做困難好大,另外,今日係星期五,你叫我哋不惜任何代價星期一9點前交,即係暗示我哋犧牲星期六日去完成,邊有人會為份工去犧牲咁浪漫架?我聽過!我真係聽過!戰爭電影咪會囉!

「我命令你哋不惜任何代價搶得對面軍事重鎮!」將軍總是威風凜凜,不過下屬通常之後都斷手斷腳唔好彩無埋個頭姐。

雖然個口咁講,但身為一個無骨氣既打工仔,我哋最後當然都係照做,而且順利星期一9點前將文件放喺佢枱面。

點知,一直等到下午2點,都見唔到阿head返公司,後來先知道原來佢一早攞左一日time off,因為星期日晚飲酒怕宿醉起唔到身。

明明星期二先返,點解唔比多一日時間我哋?至少我哋唔會白白犧牲左休息時間。唉……老闆一句星期一9點前將文件放喺我枱面,真係難聽過粗口。

 

本篇圖文獲作者抒文授權刊登,未經准許,請勿轉載!

抒文 Facebook:https://www.facebook.com/sharefeeling2015/ 


作者的其他文章:

>> 我們其實為寂寞而戀愛
>> 你份糧包唔包埋陪笑?
>> 新同事,你唔識用FAX 機可唔可以直接話唔識呢?

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓