一book不能藏two face!明福俠發表告別宣言

文: 王庭芝
2016.09.09

如果話天王黎明(Leon)係最識得用Facebook的藝人之一可能都無乜人反對,由自拍唱歌短片,到創造出「明福俠」,實在為一眾網民帶來極多歡樂,成功吸納唔少年青一輩粉絲,不過今日Leon卻突然在Facebook上載明福俠的「告別宣言」,令唔少網民表示震驚!

圖:Paciwood AMusic

 

明福俠話:「正所謂一book不能藏two face,我明福俠將會離開Leon。」之後明福俠仲唱了兩句Leon旗下樂壇新人JC的歌曲《說散就散》,又說:「跟住在以後的日子裡面,三次之後我就會離開,Bye bye Leon!」

短片在此:https://www.facebook.com/llleonlai/videos/1718956098357641/ 

 

網民除了留言話唔捨得明福俠,有人表示希望明福俠另開一個專屬Facebook page,亦有網民估計Leon可能另有驚喜計劃,想知道明福俠是否最後三次出現,大家就要密切留意Leon的更新!

 

來源:FB@黎明 

 

精選文章】【附連結】早過AOS拎貨!iRerserve下次重開日期已定
精選文章】貫徹藍色系!留港買丹麥文具Daily Fiction
精選文章】《屍殺》有無續集?孔劉放風由「他」做主角

 

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓