長程巴士$20坐兩個鐘 最啱小情侶拍拖遊車河

文: Eunice Lam
2016.12.19

 

情侶拍拖除了行街睇戲食飯外,其實兩個人一齊仲有好多浪漫玩法,有網友阿yim就提供一個拍拖好去處,坐53KMB巴士遊車河拍拖!九巴53號歷時兩小時車程,沿途有75個車站,經燒鵝聖地深井,BBQ聖地大小欖,仲可以欣賞壯麗日落景緻,簡直媲美澳洲的黃金海岸,全程只需$10.8,就可以與情人一起共聚浪漫歡樂時光。

這個浪漫的拍拖建議引起不少網民的熱議,有人提出另一個巴士路線64K,有58個站。同樣與九巴53號線相似,途經很多個站,可以慢慢搭,用兩個小時的車程細說情話。

搭巴士拍拖的好處是不用在市區與其他人迫,在車廂的寧靜空間享受二人時光,沿途更有不少風光景緻欣賞,也算是另一種浪漫的拍拖節目,不妨一試啊! 

圖:wikipedia

圖:九巴app 

資料及相片來源:阿yim Facebook授權提供

 

 

即like UHK 港生活facebook, 追蹤城中大小熱話;
Instagram: @ulifestylehk

活動資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓