善用打風假!6套一日內煲晒日美劇

文: Eunice Lam
2017.08.22

打風無得出街係屋企無所事事?唔緊要!小編為大家推介6套日美劇,集數短,包大家一日之內就煲得晒,準備放假煲通頂啦!

1. Code Blue 第一季&第二季

近期熱播緊第三季,未煲晒前兩季的朋友,不妨趁颱風天重溫一下第一、二季劇情。由山下智久、新垣結衣、戶田惠梨香主演,講述一班年輕飛行醫生的救人故事。

集數:11

圖:fujitv

2. 我命中注定的人

龜梨和也及山下智久繼《野豬大改造》後再次合演的劇集,講述相信命運的龜梨和也在山下智久的幫助下,努力追求女主角的故事。 

集數:10

圖:ntv

3. 逃避雖可恥但有用 

早前大受歡迎的逃避舞,相信無睇過的人都聽過這套日劇,由新垣結衣主演,講述男女主角以契約結婚形式而開始的同居生活故事。

集數:11 

圖:tbs

4. 校閱女孩

由石原里美飾演一名時尚女孩進入校閱部工作的故事,給樸實的校對工作環境帶來新衝擊。

集數:10  

圖:ntv

5. 有喜歡的人

故事以海邊餐廳為背景,講述女糕點製作師櫻井美咲與同住的三兄弟之間的愛情。

集數:10  

圖:fujitv

6. 漢娜的遺言

講述少女漢娜突然自殺身亡後展開的一連串故事,由其死前錄製的錄音帶揭露其自殺的13個原因,仲有傳會拍第二季啊!

集數:13

圖:netflix

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓