Eason跟俄仔Ansheles學俄文被大整蠱

文: Cay Cheung
2017.09.22

Eason的歌大家都識唱,歌詞亦深入人心。如果翻譯成英文,你還能認得出這些歌曲嗎?最近Eason就同俄仔Ansheles玩估歌仔,將自己的歌詞翻譯成英文,叫Ansheles估下屬於哪一首歌。

 

遊戲未開始,Eason已經話個遊戲係考緊佢自己。

如果Ansheles估唔到,就要食佢最驚的海膽。Eason仲教佢「大菌食細菌」呢句俗語。

遊戲正式開始,不過Eason就唔小心用中文讀了歌詞,仲被Ansheles發現,十分搞笑。

之後Ansheles都分別估中《誰來剪月光》及《無條件》兩首歌。

Eason更化身中文老師,教佢「mou」的不同讀音,不過Ansheles就覺得完全無分別。

Eason教完俄仔Ansheles廣東話之後,今次輪到Ansheles教他俄文。

 

第一題已經令Eason好頭痕。

 

之後Ansheles揭曉答案是「sea lion」,Eason仲以為答案是「師奶」。

 

又扮海獅,十分搞笑。

 

第二題時Ansheles犯Eason之前的錯,將正確答案率先讀了出來。

 

由於這個詞語讀音十分複雜,Eason更讀成了另一個詞語。

 

玩到第三題,Eason無奈表示俄文十分神奇。

 

Ansheles也教Eason讀了一個短句。Eason更用不同態度演繹,十分盞鬼。最後Ansheles揭曉了這句俄文的意思是「我好白痴」,場面搞笑。

 

來源:UM Webzine 環球娛樂網誌

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓