黃心穎轉型做歌手? 唱愛回家新主題曲

文: 9527
2018.01.03

 

早前的勁歌金曲頒獎禮上,TVB安排黃心穎、蔡思貝、馮盈盈、邵珮詩及張寶兒五位港姐幫組成限定女團,跳唱胡鴻鈞的《到此一遊》引發網民洗版。頒獎禮試完水溫,黃心穎成功彈出,接下處境劇《愛.回家之開心速遞》的主題曲,令人驚喜,難道心穎BB準備簽星夢做歌手?

 

歌手居然是黃心穎,新主題曲歌名叫《在心中》。之前,她曾經與另外4位港姐一同翻唱《到此一遊》,引起網民熱烈討論。

 

 

 

 

 

《愛.回家之開心速遞》一向未有主題曲,新一年開始片頭播放黃心穎的處女歌《在心中》。其實心穎BB於Big Big Channe宣傳節目時曾經翻唱王菲的《約定》,獲得不錯的評價,絕對有本錢踩過界唱歌。《愛.回家之開心速遞》口碑愈做愈好,於劇集加持下,主題曲或能成為新一代洗腦曲歌,推到心穎上下年的勁歌金曲頒獎台!

 

 

 

 

 

來源:myTV SUPER


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓