農夫連環爆爛gag好難接 金牌主持陳芷菁聽到O晒咀

文: Ling Kwok
2018.04.21

農夫向是搞笑見稱。早前與Do姐主持的《Do姐有問題2》,雖反應沒預期大,但這三人組合依然好有默契,而合拍程度及火花在別人身上也許看不到。加上農夫實在太有急智,講笑話起上來,真係好難接。

事關農夫最近有新搞作,就是網劇《西遊之八戒與沙僧》,並在Big Big Channel播放。

TVB其他藝人都有份參與。

他們去到凡間發生一連串趣事。

而為宣傳網劇,農夫就以豬八戒與沙僧的身份擔任《今日VIP》的嘉賓,由陳芷菁做主持。

只不過農夫啲Gag實在太即興,雖然明顯一早夾好,但農夫連Gag炮發時,陳芷菁確實有點招架不住,有幾下都真心O咀。

而農夫去到最後,不停瘋狂爆爛Gag,C君說:「不如《今日VIP》開多個叫《噚日RIP》吖,紀念一下之前嘅先人。」講下講下,陳芷菁都真係要截停。

陳芷菁去到最後向幕後投訴,當然呢一幕都是節目效果。

睇過三人的對答,從而相信只有Do姐才可以招架得住農夫!

來源:《今日VIP》、《西遊之八戒與沙僧》及《Do姐有問題2》影片截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓