家姐多數靚過細妹? 6對睇完會認同的星級例子

文: Ling Kwok
2018.05.19

娛樂圈有好多靚女就係人都知,連帶她們的姊妹都會有人留意,甚至一齊加入娛樂圈齊齊搵銀也不足為奇。不過大家見到藝人的兄弟姊妹感覺如何?相信大家都會發現一個現象,就是姊姊多數都比妹妹更耐看,今次就同大家睇下。

湯洛雯與湯樂瑤

湯洛雯有名叫做「靚湯」,就知道她出名就是笑容甜美、樣貌標緻!

早前她的妹妹就被起底,發現她身材很好,ig上的照片大多以性感造型示人。

原來她妹妹湯樂瑤今年22歲,在中文大學修讀法律系,是一名高材生。

有網民就認為湯洛雯妹妹雖然都好靚,不過上鏡程度,還是家姐稍勝。

圖:湯洛雯與湯樂瑤IG

倪晨曦與倪晨曄

KOL倪晨曦最近人氣急升,全因為她身形高䠷、五官標緻,而且充滿仙氣,被封為新一代女神。

連帶她的孖生妹妹也曝光,發現妹妹倪晨曄如今已成為人妻,更是兩女之母,似乎無意加入娛樂圈。

而家姐發展順利,相信妹妹感到開心。

圖:倪晨曄微博

鄧紫棋與鄧伊伶

鄧紫棋10年前以17歲入行,結果一鳴驚人。人紅咗,亦都愈來愈靚。

與此同時,都有人發現她妹妹Elaine同樣是天籟之音,把聲仲同家姐有幾分相似。

雖然妹妹有參加過音樂比賽,不過始終都無意入行,因為覺得娛樂圈不太適合自己。

圖:鄧紫棋IG

周汶錡與周麗淇

周汶錡與周麗淇這對姊妹,都是出晒名的模特兒。

家姐已是兩子人妻,43歲依然keep得好好;而周麗淇現時還未有著落。

雖然兩人都好靚,但家姐就多出一分成熟女人美喇。

圖:周汶錡、周麗淇IG

楊卓娜與楊怡

楊怡之前係TVB的視后就人人都知,但久唔久都會聽到她的姊姊楊卓娜被忽略。

因為她都是TVB的演員,雖然已經40歲,但魅力依然,亦成功吸引不少男FANS。

圖:楊卓娜微博、楊怡IG

黃心美與黃心穎

黃家最出名就是「一門四美」,雖然4姊妹只有黃心美與黃心穎加入娛樂圈,但都受到很多FANS愛戴。

網民常常討論心美心穎誰比較漂亮,不過似乎都未有定論,因為有人喜歡黃心美的成熟,亦有人喜歡黃心穎的爽朗。

圖:黃心美、黃心穎IG

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓