張繼聰謝安琪教導有方! 囝囝張瞻對妹妹呵護備至好抵錫

文: Ling Kwok
2018.05.25

張繼聰與謝安琪的女兒張靖(Karina)轉眼間已經一歲了!在這個幸福家庭裡成長,自然人都開心點,學說話都會學得快點。話說爸爸張繼聰連續post了兩條短片,關於囝囝張瞻與Kakaball的生活點滴,唔少網民睇到個心都甜晒!

其中一條就是James與kakaball對坐,然後哥哥問妹妹:「妹妹,你係咪要(朱古力)?」

然後kakaball不停點頭示意要朱古力。哥哥又再問kakaball,叫她張開口望望食完未,kakaball又好配合。

哥哥餵她吃朱古力,問到好吃嗎?kakaball又點點頭。

網民見到都被哥哥的舉動融化,讚他:「好錫妹妹!」、「哥哥好乖,好有爸爸嘅風範。」十分羨慕有個如此錫妹妹的哥哥,覺得張繼聰與謝安琪實在是教導有方!

除此之外,張繼聰另一條短片就是抱著仔仔與囡囡,然後邊看電視,笑言:「你話啦,係咪唔操fit唔掂先」

實在是力的表現,同時又被網民力讚是:「喂呀!型到無晒啲朋友啦!」

最後,再為大家送上一條kakaball短片。爸爸以beatbox哼出Michael Jackson的音樂,kakaball聽到忍唔住「aw」了一聲,扮埋Mj的經典叫聲!

實在太可愛喇!

圖:張繼聰、謝安琪ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓